  • Data: 2008-06-29 09:56:46
    Temat: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupuje czlowiek bilet na koncert, wydaje te 100, 150 zlotych, a na
    wejsciu...

    ... sprawdzaja mu plecak

    ... z aparatem pan nie wejdzie, prosze zostawic w depozycie

    ... z otwarta butelka coli pan nie wejdzie, prosze zostawic w depozycie

    Jest jakas podstawa prawna? I co zrobic z tym fantem - zaplacilem, a
    jakis przypakowany burak nie wpuszcza mnie na koncert, chce zebym
    zostawil w jakims parszywym depozycie moj drogi aparat i jeszcze na
    dodatek nie pozwala mi wniesc mojej coli, bo otwarta.

    Mam wrazenie, ze ochronka dziala nielegalnie - tak jak marketowa, co nie
    wpuszcza z plecakami...

    Czy faktycznie nei wolno, i na podstawie jakich oprzepisów, wchodzic na
    koncert z aparatem?

    A jesli wolno, a nie wpuszczaja, to co robic?