  • 31. Data: 2010-07-30 12:23:04
    Temat: Re: Nie odebrane dziecko z przedszkola
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 30 Lip, 11:25, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Biorąc pod uwagę że pocieszenie może przybierać różne formy to
    > owszem. Dodatkowo jeśli za uprowadzenie uznamy zabranie dziecka bez
    > wiedzy i zgody rodziców do miejsca rodzinom nieznanego to za
    > uprowadzenie też można dostać.  :-)
    >
    > pozdrawiam

    No i mamy dlaczego warto sprawę zgłosic dyżurnemu.

  • 32. Data: 2010-07-30 14:02:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-30 14:22, Użytkownik sensor napisał:

    > To ty chciałeś udowodnić jakąś tezę, nie ja.

    Jesteś w błędzie. To ty chciałeś abym ja udowadniał.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2010-07-30 14:06:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-30 14:23, Użytkownik gr napisał:

    > No i mamy dlaczego warto sprawę zgłosic dyżurnemu.

    W poprzedniej epoce wystarczała kartka w drzwiach przedszkola.
    Teraz na miejscu przedszkolanki zabezpieczał bym się z każdej
    strony, najskuteczniej będzie takiego dziecka nie brać do
    siebie.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2010-07-30 14:43:31
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 30 Jul 2010 16:06:05 +0200, RadoslawF napisał(a) w wiadomości

    > W poprzedniej epoce wystarczała kartka w drzwiach przedszkola.

    Moim zdaniem teraz też wystarczy.

  • 35. Data: 2010-07-30 17:09:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-30 16:43, Użytkownik sensor napisał:

    > Moim zdaniem teraz też wystarczy.

    Twoim zdaniem jak dziecko coś tam ponarzeka to rodzice i policja
    oleją sprawę bo szansa na spotkanie przedszkolanki lubiącej
    pedofilię "jest niemalże równe zeru".
    To że przepisy (dla policji) i zdrowy rozsądek (dla rodziców)
    kazał by zareagować ale przecież twoje zdanie na pewno jest
    ważniejsze i ma rację. :-)

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2010-08-02 20:51:51
    Od: Michał Stępień <p...@o...pl>

    > Jesteś w błędzie. To ty chciałeś abym ja udowadniał.

    Dowodzi ten kto twierdzi.

  • 37. Data: 2010-08-02 21:12:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-02 22:51, Użytkownik Michał Stępień napisał:

    > Dowodzi ten kto twierdzi.

    Poważnie ?
    To skoro tak twierdzisz to będziesz taki miły i to udowodnisz ?

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2010-08-02 21:23:19
    Od: Michał Stępień <p...@o...pl>

    > Poważnie ?
    > To skoro tak twierdzisz to będziesz taki miły i to udowodnisz ?

    art. 42 Konstytucji RP. Celem postępowania karnego jest wzruszenie
    domniemania niewinności. Ty zdaje się twierdziłeś, że
    przedszkolanka to pedofil(ka).

  • 39. Data: 2010-08-03 12:36:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-02 23:23, Użytkownik Michał Stępień napisał:

    > art. 42 Konstytucji RP. Celem postępowania karnego jest wzruszenie
    > domniemania niewinności. Ty zdaje się twierdziłeś, że
    > przedszkolanka to pedofil(ka).

    Chciałem abyś udowodnił swoje stwierdzenie.
    Dla przypomnienia: "Dowodzi ten kto twierdzi.".

    A co do twojej wypowiedzi to czy przedszkolanka to pedofil(ka) czy
    nie wypowie sie sąd, tyle że zanim sie wypowie odpowiednie służby
    odpowiednio długo przeprowadzą dochodzenie i nie będzie to
    dla przedszkolanki przyjemne. Śmiem twierdzić że uniewinnienie
    w sądzie tego jej nie zrekompensuje.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2010-08-03 12:50:15
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

> [...]
    > nie wypowie sie sąd, tyle że zanim sie wypowie odpowiednie służby
    > odpowiednio długo przeprowadzą dochodzenie i nie będzie to

    Się chyba za dużo filmów na AXN naoglądałeś.