  • Data: 2002-04-04 14:50:07
    Temat: Nie jestem pewien czy tutaj.. ale prosze o pomoc
    Od: "Robert" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Byc moze ta sprawa jest regulowana regulaminem uczelni ale. . byc moze jest
    jakaas nadrzedna regula..
    Jestem studentem.
    Zaliczenie z przedmiotu zdalem za 1-ym razem, otem nastapil egzamin. 3 dni
    po egzaminie zgodnie z zapowiedzia wykladowcy byla kartka z lista osob ktore
    tegoz egzaminu nie zdaly. Uciesszony wrocilem do domu. Mineli kilka
    tygodni.. I dowiaduje sie ze na glownym protokole ktory po0wstal [lista] mma
    ocene ndst. a zpoprawki puste pole [nieobecny]

    Juz mamy kolejny semestr..

    Pytanie: co w takiej sytuacji mi przysluguje? Czy prawo reguluje takie
    sytuacje?

    Pozdrawiam
    Robert