  • 31. Data: 2005-11-08 23:45:06
    Temat: Re: Nerwy puscily dzielnej policji
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "kw" <m...@w...com> napisał w wiadomości

    > Zabrac immunitet tym bandytom!!

    W ogóle powinno się zlikwidować tzw. "immunitety poselskie". Powszechnie
    wiadomo, że większość sejmowych nierobów nie świeci przykładem
    jako "przedstawiciele narodu", ale bzdura zwana immunitetem pozwala im na
    wszystko! Nie wiem czy się śmiać czy płakać kiedy raz za razem czytam o tym jak
    to "poseł czy posłanka odmówili badania alkomatem" albo "policjant spytał posła
    czy wyraża zgodę na badanie alkomatem". Taki zalany w trupa pijak ma jeszcze
    czelność się odgrażać! Dopóki produkcja sejmowych, nietykalnych nadludzi z
    immunitetem nie ustanie, zawsze będzie tak, jak jest. Zastanawiam się jak
    immunitety mają się do jednego z zapisów naszej konstytucji stwierdzającego,
    że "wszyscy ludzie są wobec prawa równi", bo na razie "równi są wszyscy, ale
    niektórzy równiejsi".

  • 32. Data: 2005-11-09 08:05:28
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    no i odmawiasz przyjecia mandatu i sprawa idzie do grockiego(czyli tak
    samo jakbys nie mial kasy przy sobie) i zauzmy przegrywasz, ale sprawa
    sie rozwiazuje sama, jesli zlapia nastepnego "szczesliwca" ktoremu cos
    zarzuca (oczywiscie to nie bedzie prawda) to sprawa do grockiego jak ten
    nie przyjmie mandatu. A tam kuku, a co to?? juz byla taka sprawa i sad
    sie zastanowi jak to mozliwe ze znowu jakis obywatel nie chcial przyjac,
    a moze to policjanci sa nie tak,zamiast mnustwa lapowek, paru dzielnych
    kierowcow rozwiaze problem

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 33. Data: 2005-11-09 11:30:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > W ogóle powinno się zlikwidować tzw. "immunitety poselskie".

    najpierw pomysl w jakim celu zostaly wprowadzone.

    P.

  • 34. Data: 2005-11-09 13:11:23
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    > Chwilowo, to nie rozumiem tytułu postu. Z treści raczej wynika, że to
    > Poseł nie panował nad nerwami.

    Nie wysilaj się. On i tak wie lepiej;))
    A ty jesteś stronniczy, no i ...

    --