  • 11. Data: 2005-11-01 10:51:27
    Temat: Re: Neostrada - burdello w TP
    Od: Tomasz <i...@a...pl>

    > Jak miałeś umowę na 128, a transfer 512, to trzeba było cicho
    > siedzieć, a należność
    > wpłacać na konto w banku. Miałbyś jeszcze x czasu neo 512, odsetki od
    > pieniędzy należnych TP S.A.,
    > z których uregulował byś rachunek gdyby o tobie sobie w koncu przypomnieli.

    To jest bardzo slaby pomysl - za jakies 2 lata by naliczyli wszystkie
    odsetki i by przyszli smutni panowie. Czy nie jest podobnie jak z canal+
    kiedy sie obudzili po kilku latach ze nie otrzymali jakiejs tam wplaty?
    Czytajac ta grupe powinno sie juz wiedziec z jakimi firmami absolutnie
    nic nie podpisywac - tj. canal+, TP, citibank itp. Jak ktos zna jeszcze
    jakies inne firmy to prosze dopisywac, ku przestrodze.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 12. Data: 2005-11-01 15:30:36
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <i...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To jest bardzo slaby pomysl - za jakies 2 lata by naliczyli wszystkie
    > odsetki i by przyszli smutni panowie.

    Na jakiej podstawie? Jeśli na fakturze nie ma abo za neostradę, a jak
    wiadomo TP S.A. ma na fakturach coś takiego jak saldo z poprzedniej faktury.
    Praktyka w TP S.A. jest taka, że gdyby sobie przypomnieli, to by
    przysłali korektę, gość by zapłacił i żeby było śmieszniej, to ani grosza
    odsetek by za to nie dopłacił.

  • 13. Data: 2005-11-01 19:44:28
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Tue, 01 Nov 2005 11:08:50 +0100, WAM napisał(a):

    > Zapewne odkladasz te pieniadze co miesiac na oprocentowanym rachunku
    > bankowym, wiec powinno cie cieszyc ze platnosc bedzie opozniona.
    > Zawsze jestes o odsetki do przodu.
    Powtarzanie standardowych odpowiedzi wyczytanych na news bywa zawodne.
    Sprawdź może jaką usługę zamówił, na jaką ma *teraz* umowę.

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2005-11-02 11:27:08
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Marcin Wasilewski <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał(a):

> [...]
    > Praktyka w TP S.A. jest taka, że gdyby sobie przypomnieli, to by
    > przysłali korektę, gość by zapłacił i żeby było śmieszniej, to ani grosza

    Tylko dalej nie wiem czy mam sie bac bo jak przyjdzie rachunke za 512 to
    bedzie kiszka :)

  • 15. Data: 2005-11-02 13:56:00
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko dalej nie wiem czy mam sie bac bo jak przyjdzie rachunke za 512 to
    > bedzie kiszka :)

    Wtedy piszesz reklamację, że umowa opiewa na net w opcji 256 i taką sumę
    płacisz. Podsumowując - ty masz podpisaną umowę na 256 i za tyle jesteś
    zobowiązany płacić, a jak TP S.A. serwuje ci wyższą prędkość, to jedynie ich
    strata.

  • 16. Data: 2005-11-02 14:16:07
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > zobowiązany płacić, a jak TP S.A. serwuje ci wyższą prędkość, to jedynie ich

    Ano tak samo mysle, nie wiem tylko jak to by sie mialo w swietle prawa - w
    koncu uzywam drozszego produktu. Wiec moze dobry prawnik (ich) moglby to
    podciagnac np pod ustny aneks do umowy - czyli ze sie zgodzilem na 512 nie
    skladajac reklamacji wiec mam za to zaplacic/albo jakas inna taka konstrukcja
    prawna.

    Na logike jest tak jak piszesz ale prawo nie zawsze jest logiczne.

    pozdrawiam
    AL

  • 17. Data: 2005-11-02 19:36:07
    Od: Tomasz <i...@a...pl>

    a...@N...gazeta.pl wrote:

> [...]
    > prawna.
    >
    > Na logike jest tak jak piszesz ale prawo nie zawsze jest logiczne.

    Jezeli masz umowe podpisana na konkretna usluge, to chyba jest ich
    strata. Mozesz powiedziec pozniej ze nie wiedziales ze jest taka, a taka
    predkosc i pewnie im cos sie pomieszalo, a w umowie masz napisana
    predkosc jaka chciales.
    Nie wszyscy musza sie znac na predkosci.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 18. Data: 2005-11-05 11:21:51
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > ZAlozylem w promocji wakacyjnej Neostrade 512 na dwa miesiace. Trzy tygodnie
    > temu "skonczyla sie" wiec przedluzylem na 12 miesiecy z opcja 256. Mimo to
    > dalej mam predkosc 512. Mi to pasuje(bo niby czemu mialabym byc smutny:), ale
    > nie wiem jak to ma sie w swietle prawa - czy nalezny abonament wynosi tyle ile
    > za opcje 256, czy tez moga mi przyslac rachunek jak za 512, bo przeciez
    > korzystam z 512 i nie skladam reklamacji?
    >
    > pozdrawiam
    > AL

    Juz mam 256. Ciekawe jak to policza :)

  • 19. Data: 2005-11-05 11:22:22
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

  • 20. Data: 2005-11-09 09:42:03
    Od: "DSP" <k...@p...fmSPAM>

    Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko dalej nie wiem czy mam sie bac bo jak przyjdzie rachunke za 512 to
    > bedzie kiszka :)

    Jak nie będziesz miał wyjścia i będziesz musiał zapłącić to zarządaj
    rozłożenia na raty odpowiednio do końca umowy. Wiele osób tak zrobiło z DSL
    na które rachunek nie przychodził przez kilka miesięcy.

    A tak przy okazji mi też nie wystaili fv za DSL-e i właśnie się
    zastanawiam czy można jakoś im ucieć od abonamentu no bo niby fv trzeba
    wystawić najpóźniej 7 dni po terminie sprzedazy. Z drugiej strony mam umowe
    podpisaną więc się zastanawiam jak to wygląda?