  • 11. Data: 2009-09-27 20:32:05
    Temat: Re: Nazwisko na domofonie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomosci
    l.googlegroups.com

    > Prawa nie maja gdyz nazwisko i adres zamieszkania stanowia dane
    > pozwalajace na identyfikacje osoby i jako takie sa danymi
    > podlegajacymi ochronie. Jest to zreszta uzasadnione takze wzgledami
    > bezpieczenstwa.
    > Z gospodynia nie ma co gadac, to tylko proste urzadzenie wykonawcze.
    > Zainterweniuj w spóldzielni (to administrator danych).
    > Pozaprawnie - zlikwiduj swoje dane z miejsca publicznie dostepnego.

    no i nalezy pamietac aby zawsze chodzic w kominiarce ;-)

  • 12. Data: 2009-09-27 20:39:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:h9oi4a$to7$1@news.onet.pl Marek Dyjor
    <m...@p...onet.pl> pisze:

    > no i nalezy pamietac aby zawsze chodzic w kominiarce ;-)
    To moze nie wystarczyc.
    Nalezy starannie usunac z odziezy wszelkie identyfikowalne elementy,
    sprokurowac gadzety maskujace sylwetke, przeprowadzic trening pozwalajacy
    dowolnie zmieniac cechy motoryczne.
    To tylko poczatek. Profesjonalne maskowanie wymaga wiekszego wysilku.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2009-09-28 05:28:43
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 27 Sep 2009 11:03:30 -0700 (PDT), mlaskajacy jarek napisał(a):

    >[...]ze spoldzielnia ma prawo powiesic moje nazwisko na
    > domofonie i dopiero moje wyrazne zastrzezenie spowoduje usuniecie
    > nazwiska.

    Moja spóldzielnia też tak uważała przez jakiś czas i już za czasów tej
    ustawy wisiała lista lokatorów, ale nagle kiedyś pojawiła się lista gdzie
    inni nazwiska innych lokatorów są, a mojego nie ma. Nic nie robiłem w tym
    temacie, ot inicjatywa własna spółdzielni, czyli wniosek, że
    jednakkonsultowali się prawnie.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006
    http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php

  • 14. Data: 2009-09-28 06:17:59
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 27 Wrz, 22:15, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "moje_przedmioty" <m...@i...pl> napisał

    > Pojęcie ochrony danych osobowych zrobiło furorę.
    > Dobrze że nie stało się tak z ochroną wizerunku
    > bo zaczęliby chodzić po ulicy w kominiarkach.

    I co najśmieszniejsze. Ci którzy najgłośniej się oburzają na na
    podawanie ich nazwiska, sami na Naszej Klasie czy innym "fejs buku"
    podają publicznie te dane łącznie z zeznaniem podatkowym.

  • 15. Data: 2009-09-28 08:04:31
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl>

    wiadomości news:h9oh9d$poc$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "moje_przedmioty" <m...@i...pl> napisał

    > Pojęcie ochrony danych osobowych zrobiło furorę.
    > Dobrze że nie stało się tak z ochroną wizerunku
    > bo zaczęliby chodzić po ulicy w kominiarkach.

    A tym wszystkim, którzy do nas piszą listy należy nakazać zatarcie imienia,
    nazwiska i w zasadzie całej reszty adresu na kopercie ;-)
    PawelT

  • 16. Data: 2009-09-28 09:46:12
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Alek pisze:
    > Użytkownik "moje_przedmioty" <m...@i...pl> napisał

    > Pojęcie ochrony danych osobowych zrobiło furorę.
    > Dobrze że nie stało się tak z ochroną wizerunku
    > bo zaczęliby chodzić po ulicy w kominiarkach.

    W mojej wspólnocie swego czasy próbowano poddać pod głosowanie wniosek o
    usunięcie numerów mieszkań z domofonów. Na szczęście poza pomysłodawcą
    poparła go tylko jedna osoba, reszta wyśmiała.
    Ale koncepcja, żeby znajomym podawać adres z instrukcją "trzeci przycisk
    od góry w środkowym rzędzie" jak widać wydaje się niektórym do przyjęcia.

    Tak samo jak zasłanianie się ochroną danych osobowych na pytanie o imię
    i nazwisko właściciela jednoosobowej działalności gospodarczej.
    Zawzięłam się, zapłaciłam te parę złotych, wyciągnęłam z UG cały jego
    wpis (imię, nazwisko, pesel, adres zamieszkania, wszystko jak nad dłoni)
    i przesłałam mu faxem. W 5 minut oddzwaniał skąd mam poufne informacje.
    Prawie pękł z oburzenia..

    Paranoja....

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 17. Data: 2009-09-28 10:23:01
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Prawa nie maja gdyz nazwisko i adres zamieszkania stanowia dane pozwalajace
    > na identyfikacje osoby

    Nie wydaje mnie sie.
    Jaroslaw Kaczynski - czy jednoznacznie zidentyfikowalem czlowieka?
    Jan Kwiatkowski
    Marek Kowalski.

    Prawdopodobnie tymi trzema imionami mozna "zidentyfikac" 10 tys. osob.

  • 18. Data: 2009-09-28 10:23:48
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

> [...]
    > wpis (imię, nazwisko, pesel, adres zamieszkania, wszystko jak nad dłoni)
    > i przesłałam mu faxem. W 5 minut oddzwaniał skąd mam poufne informacje.

    Hahah, rispect :))

  • 19. Data: 2009-09-28 10:35:34
    Od: spp <s...@o...pl>

    f...@g...com pisze:

    > Nie wydaje mnie sie.
    > Jaroslaw Kaczynski - czy jednoznacznie zidentyfikowalem czlowieka?
    > Jan Kwiatkowski
    > Marek Kowalski.

    Pominąłeś. :)

    --
    spp

  • 20. Data: 2009-09-28 12:06:53
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Własnie dziś próbowałem w sekretariacie szkoły ustalic, kto jest w Radzie Rodziców.
    "Ochrona danych osobowych".
    Zero kontaktu, ani maila ani telefonu.
    "Będzie posiedzenie 30 października".
    Ale numer konta bankowego do wpłat wywiesili ;-))

    -----