  • 1. Data: 2003-12-07 11:39:19
    Temat: Nazwa firmy i www
    Od: "Paperboy" <p...@g...pl>

    czy naglowek na stronie czyli taki napis musi byc nazwa firmy? zaluzmy ze
    moja firma nazywa sie "xxx" a na logo widnieje napis "yyy" ktory mi sie
    bardziej podoba i chcialbym oddzielic nazwe stronki od nazwy firmy po0niewaz
    dopisalem sie do dzialalnosci kolegi. W dziale "o firmie" podalbym poprawna
    nazwe firmyi jej dane.

  • 2. Data: 2003-12-12 23:06:48
    Temat: Re: Nazwa firmy i www
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 7 Dec 2003, Paperboy wrote:

    >+ czy naglowek na stronie czyli taki napis musi byc nazwa firmy?

    IMO dopóki nie zrobisz tego w sposób wprowadzający w błąd
    (wtedy naruszyłbyś "obyczaje kupieckie" czy jak to w PDG jest :))
    *oraz* podasz zarejestrowaną nazwę... to IMHO nic złego w tym
    nie będzie.
    [...]
    >+ bardziej podoba i chcialbym oddzielic nazwe stronki od nazwy firmy po0niewaz
    >+ dopisalem sie do dzialalnosci kolegi.

    ???! Że co ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd