  • 1. Data: 2003-03-12 08:36:23
    Temat: Nauka Jazdy - mam problem.
    Od: "Caj_bis" <cajusuńto@box43.totezgnet.pl>

    Witam wyslalem dziewczyne na kurs prawa jazdy okazalo sie ze klient jest
    niezlym cholerykiem podcza jazdy(innych instr. w tej "szkole" nie ma) i
    zraza mi panne do auta stad moje pytanie:
    nie byla podpiswana zadna umowa jedynie rachunek za kurs jak teraz z tego
    wybrnac czy idac do niego ma potracic sobie za te kilka jazd i nie
    dyskutowac czy moze robic problemy. Jak to sie ma do KH (jesli w ogole sie
    ma),
    Glowne pytanie ; jakim argumentami sie podoprzec zeby mnie nie splawil.

    Z gory dzieki

    PS
    tez jestem choleryk i nie wiem jak zareaguje na łosia.