  • 11. Data: 2007-06-15 23:51:21
    Temat: Re: Nauczyciel, wyplata
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    news:f4uo9g$ip2$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Sądzisz, ze zaświadczenie z uczelni nie wystarczy jako tymczasowy dowód
    > uprawnień?

    Nie, bo nie jest to dokument potwierdzający uszyskanie tytułu. Takowym jest
    dyplom.
    To tak jakbys dowód osobisty chciał zastapić oświadczeniem sąsiadki i
    twierdził że jest to dokument potwierdzający tożsamość.

  • 12. Data: 2007-06-16 05:38:04
    Od: "Szerr" <s...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Uczelnia nie ma prawa wystawić żadnego dokumentu poza dyplomem

    Art. 217 § 2 ust. 2 KPA

    Sz.

  • 13. Data: 2007-06-16 08:42:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To tak jakbys dowód osobisty chciał zastapić o?wiadczeniem s?siadki i
    > twierdził że jest to dokument potwierdzaj?cy tożsamo?ć.

    Niespecjalny przykład. Oświadczenie sąsiadki z powodzeniem może służyć do
    ustalenia tożsamości osoby na równi z dowodem osobistym - przynajmniej w
    odniesieniu do organów administracji rządowej, bo banki i firmy miewają
    inne pomysły.

  • 14. Data: 2007-06-16 14:45:59
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    > ustalenia tożsamości osoby na równi z dowodem osobistym - przynajmniej w
    > odniesieniu do organów administracji rządowej, bo banki i firmy miewają

    Może służy do... ale nie jest dokumentem stwierdzającym tożsamość. Takowe są
    tylko dwa. Paszport lub dowód.
    Dokumentem stwierdzającym uzyskanie tytułu magistra jest dyplom, tylko i
    wyłącznie.

  • 15. Data: 2007-06-16 14:58:35
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Szerr" <s...@g...pl> wrote in message

    > Art. 217 § 2 ust. 2 KPA

    A jak się ma KPA do uczelni? To nie urząd.
    Wydawanie dokumentów jest uregulowane w prawie o szkolnictwie wyższym i
    rozporządzeniu w sprawiu wzoru druków .....

  • 16. Data: 2007-06-16 15:53:21
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-06-16 16:58, witek wrote:
    > "Szerr" <s...@g...pl> wrote in message

    > A jak się ma KPA do uczelni? To nie urząd.

    Art. 207 ust. 1 ustawy o szkolnictwie wyższym.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)