eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNakaz zaplaty w postepowaniu upominawczym - i brak srodkow... › Nakaz zaplaty w postepowaniu upominawczym - i brak srodkow...
  • Data: 2004-09-30 10:55:25
    Temat: Nakaz zaplaty w postepowaniu upominawczym - i brak srodkow...
    Od: "zwykly facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Popelnilem w zyciu blad, w wyniku ktorego doszlo do mojego - dosc sporego -
    zadluzenia w sieci ERA, ktorego od niemal dwoch lat nie jestem w stanie
    splacic. W dniu 31.08.2004. Sad Rejonowy dla miasta stolecznego Warszawy
    wydal nakaz zaplaty w postepowaniu upominawczym, z pozwu tejze sieci. Chce
    splacic istniejace zadluzenie, ale w chwili obecnej nie mam na to srodkow,
    poniewaz od miesiaca lipca jestem bezrobotny. Posiadam co prawda prawo do
    zasilku, ale z tego trudno jest nawet wyzyc.
    Co moge lub co powinienem zrobic w tej sytuacji, zeby nie wpakowac sie w
    jeszcze wieksze klopoty? Zadluzenie, o ktorym wspominam wynosi okolo 2000
    zl, lecz nie jest ono jedyne w tej sieci i czekam na jeszcze dwa podobne
    pisma - lacznie prawie kolo 5000 zl. - przy czym kazde z tych trzech
    zadluzen jest traktowane jako odrebna sprawa.
    Bardzo prosze o oszczedzenie sobie komentarzy w stylu: "trzeba bylo myslec
    wczesniej", poniewaz to niczego juz nie zmieni. Istotne sa dla mnie
    natomiast wszelkie informacje, dotyczace ewentualnych dalszych konsekwencji,
    oraz jak zyskac na czasie - tak, abym mogl w miare bezproblemowo wywiazac
    sie z istniejacego zadluzenia - lecz w przeciagu 2-3 lat. Przez jakis czas
    beda mi chyba (?) naliczane odsetki - nie wiem jednak, jak dlugo to potrwa
    (ile mam czasu) i jakie beda dalsze kroki podjete przez Sad lub przez siec
    ERA, ktora zazadala ode mnie w niniejszym pismie splaty CALOSCI zadluzenia w
    terminie dwoch tygodni, liczac od dnia 31.08.2004. Byc moze moglbym
    dokonywac czastkowej splaty zobowiazania - po 50 lub 100 zl miesiecznie, ale
    nie wiem, czy zmieni to cos moja sytuacje.

    Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    zf.