  • Data: 2005-11-16 01:53:30
    Temat: Nadgodziny
    Od: "Turasol vel Felek" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupę
    Mam pytanie

    Zatrudniłem się niedawno w firmie x i standardowo obowiązuje mnie okres
    próbny.
    Czy mój pracodawca nie musi mi przypadkiem wypłacić nadgodzin...
    Może inaczej to ugryzę. Skoro pracuję na okresie próbnym, na umowę-zlecenie
    i nie przysługują mi żadne premie za nadgodziny oraz żadne wyrównania, to
    czy mam obowiązek pracować nadgodziny lub wieczorami.
    Mam wrażenie, ze na okresie próbnym pracownik ma swoje 8-9 godzin na
    wykazanie się i szpula do domu. Jak zapatruje się na to Kodeks Pracy?
    Ogólnie, to bym chciał narobić im syfu, bo to duża firma, a w .... walą.
    Jeszcze mam pytanie: Jaka jest najniższa stawka diety w delegacji?