  • 1. Data: 2003-09-13 16:22:14
    Temat: Nadawca z gg i tlen komunikatora
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Otrzymuję wiadomości o dość nieprzyjemnej treści przez gg i tlen. Czy
    jest jakiś sposób na ustalenie nadawcy tych wiadomości? Chodzi mi o
    stronę techniczną i prawną tego przedsięwzięcia.

    pozdr

    cherokee

  • 2. Data: 2003-09-13 16:36:15
    Temat: Re: Nadawca z gg i tlen komunikatora
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
    wiadomości news:bjvg7l$1as$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Otrzymuję wiadomości o dość nieprzyjemnej treści przez gg i tlen. Czy
    > jest jakiś sposób na ustalenie nadawcy tych wiadomości? Chodzi mi o
    > stronę techniczną i prawną tego przedsięwzięcia.

    sposob jest, albo zglos sie do adminow tych serwisow, po wyjasnij o co
    chodzi, albo zainstaluj wtyczke do gg ktora pokaze ci ip delikwenta

  • 3. Data: 2003-09-13 17:37:38
    Od: "Kathrin" <v...@g...pl>

    "SzerszeN" schrieb im Newsbeitrag
    > albo zainstaluj wtyczke do gg ktora pokaze ci ip delikwenta

    Oczywiscie, wszyscy wiemy, ze w gg mozna zastosowac forwardowanie, dzieki
    czemu ip moze wskazywac na cosik calkiem innego - bardzo popularne jest np.
    204.152.178.20 pentagon.com :-)

    Kathrin