  • 1. Data: 2003-04-02 20:45:16
    Temat: NORMY I PRZEPISY dotyczace eksportu art.spozywczych do NIEMIEC - Pomocy!
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    Witam serdecznie Panstwa,

    Czy ktos na grupie moglby mi podpowiedziec gdzie szukac, dowiadywac sie lub
    w ogole udzieli mi informacji na temat "czynnosci" jakie musialbym
    przedsiewziac aby zgodnie z prawem i normami europejskimi eksportowac na
    zachod artykuly spozywcze...
    Generalnie interesuja mnie w pierwszej kolejnosci NIEMCY...
    Co do artykulow to nie sa to specjalnie spozywcze, podchodza tylko pod
    takowe, a w rzeczywistosci sa to glownie dekoracje okolicznosciowe i
    cukiernicze, jakies polfabrykaty...Raczej nikt tego nie spozywaa chociaz
    mozna...

    Z gory dziekuje za wszelkie informacje, najlepiej na priva,

    pozdrawiam,

    Rafal

    P.S. Jezeli bylby ktos zainteresowany to zapraszam rowniez do wspolpracy na
    terenie kraju!