  • Data: 2008-02-11 23:13:32
    Temat: NFZ, lekarz i rejonizacja
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pomozcie bo gdzies sie pogubilem.

    Przez 2 mies mieszka u mnie babcia. Jest z drugiego konca Polski. Miesiac
    temu mielismy odwiedziny na SORze - nic strasznego, zapalenie,
    antybiotyki...

    No i teraz trzeba do lekarza na kontole i zrobic badania. Zachodze, chce
    rejestrowac a tu w rejestracji mi mowi, ze nie ma takiej mozliwosci, ze musi
    isc do swojego, i ze ewentualnie łaske zrobią, ale lekarz zdecyduje czy
    przyjmie.

    Co to do cholery jest? Juz dawno myslalem, ze do lekarza mozna isc gdzie sie
    chce. Mowie dzien dobry, pokazuje ksiazeczke ze jestem ubezpieczony, a
    regionalne oddzialy NFZ juz to miedzy soba rozlicza (gdy korzystam z innej
    miż moja kasy chorych).

    Niech mi ktos wytlumaczy czy w tym kraju juz nie mozna chorowac poza
    miejscem zamieszkania, czy mam w przychodni zrobic najazd i ich uswiadomic.

    Dzieki serdeczne.
    --
    Wojtek
    Pozdrowienia