  • 1. Data: 2004-04-13 09:40:11
    Temat: NASK zasadzil mi...
    Od: "LOMO " <l...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Jako, ze jest to moj pierwszy post tutaj... WITAM SERDECZNIE!

    Mam nie lada problem, a mianowicie.
    NASK, a wlasciewie Sad, zasadzil mi oplaty wraz z odsetkami za domene, ktorej
    nie uzywam od 3 lat.
    Nie bede w tym miejscu wdawal sie w szczegoly lecz prosze o info gdzie ew.
    moglbym znalezc pomoc lub czy ktos z Was mial juz taka sytuacje, a jezeli tak
    to jak sie zakonczyla.

    Dodam, ze sprawa jest dosc pilna bo przysluguje mi odwolanie od wyroku lecz w
    ustawowym terminie, ktory nieublaganie mija!

    pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2004-04-13 09:59:45
    Temat: Re: NASK zasadzil mi...
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    LOMO wrote:

> [...]
    >
    > Dodam, ze sprawa jest dosc pilna bo przysluguje mi odwolanie od wyroku
    > lecz w ustawowym terminie, ktory nieublaganie mija!

    Jeśli
    1. miałeś domenę
    2. nie zlikwidowałeś jej
    3. nie minął okres przedawnienia
    to po prostu zapłać i nie trać dalszych pieniędzy na prawników,
    odwołania itp, które i tak ci nie pomogą

  • 3. Data: 2004-04-13 14:25:10
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    LOMO wrote:
> [...]
    >
    > Dodam, ze sprawa jest dosc pilna bo przysluguje mi odwolanie od
    > wyroku lecz w ustawowym terminie, ktory nieublaganie mija!

    Standardowa Odpowiedź Prawnika #1: A co było w umowie?

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant