  • 1. Data: 2005-04-18 14:46:45
    Temat: Multiplexy
    Od: "JanK" <f...@p...pl>

    Zaciekawiła mnie ostatnio pewna kwestia związana z multiplexami:

    Jest coś takiego, że zabraniają wnoszenia napojów i żywności z wyjątkiej tej
    kupionej u nich.
    I to jawia się wątpliwość: przy sprzedaży biletów w kasach jak i na samym
    bilecie nie ma uwagi/informacji, że taka praktyka jest stosowana. Klient
    dowiaduje się o tym przed wejściem do sali (podczas sprawdzania biletu).
    Kino nie oferuje przechowalni takich produktów (po za koszem na śmieci) a ze
    zwrotem biletu są sęki gdyż seans może się w miedzyczasie zacząć.

    Jak taka praktyka wygląda w świetle praw konsumenta?

    Pozdrawiam wszystkich kinomanów!

  • 2. Data: 2005-04-19 06:02:47
    Temat: Re: Multiplexy
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    [...]

    Odbiegając od tematu, czy w kinie w ogóle trzeba coś jeść albo pić, a
    przy tym chrupać, szeleścić, mlaskać?

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 3. Data: 2005-04-19 06:54:18
    Od: "JanK" <f...@p...pl>

    pić owszem ale jestem przeciwnikiem jedzenia w kinie szczególnie popcornu

  • 4. Data: 2005-04-19 10:36:42
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    JanK wrote:

    > pić owszem ale jestem przeciwnikiem jedzenia w kinie szczególnie popcornu

    Mnie nie przeszkadzalobu to wcale a wcale, pod warunkiem, gdyby popcorn
    byl nieszeleszczacy a dodatkowo pozbawiony swojego specyficznego
    smrodku...

    --
    Film: One point 0 .............................. http://tiny.pl/hdmb
    Film: Arktyczna goraczka ....................... http://tiny.pl/hdmz

  • 5. Data: 2005-04-19 10:59:16
    Od: elmo <n...@s...com>

    AdamS wrote:
    > [...]
    >
    > Odbiegając od tematu, czy w kinie w ogóle trzeba coś jeść albo pić, a
    > przy tym chrupać, szeleścić, mlaskać?

    Tak, pod warunkiem ze przynosi to profity firmie Sony.

  • 6. Data: 2005-04-19 11:06:56
    Od: elmo <n...@s...com>

    mariposa doux wrote:

    > Mnie nie przeszkadzalobu to wcale a wcale, pod warunkiem, gdyby popcorn
    > byl nieszeleszczacy a dodatkowo pozbawiony swojego specyficznego
    > smrodku...

    Ten smrodek jest produkowany przez International Food and Fragrances
    (dostawca smrodkow i zapaszkow dla McDonald's, Philip Morris itp.),
    ktory w ubieglym roku dostal wyroki za powodowanie schorzen u
    pracownikow zatrudnionych przy produkcji tego wlasnie smrodku kukurydzy.