eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMozliwosci walki z liniami lotniczymi?Mozliwosci walki z liniami lotniczymi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Maciej Malaszuk" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mozliwosci walki z liniami lotniczymi?
    Date: Wed, 9 Feb 2005 22:59:35 -0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 55
    Message-ID: <cue4ko$kua$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: client-82-12-230-43.brnt.adsl.virgin.net
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1107989976 21450 82.12.230.43 (9 Feb 2005 22:59:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Feb 2005 22:59:36 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: predo
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:277027
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam, jako ze na tej grupie nie udzielam sie wcale i o prawie nie mam
    pojecia mam do was pytanie i prosze, poniewaz problem jest powazny, licze na
    jakies sensowne odpowiedzi a nie docinki itp jak to czesto sie na newsgroup
    pojawiaja...

    Otoz dostalem dzis email od taniego przewoznika lotniczego SkyEurope iz moja
    rezerwacja ze wzgledow operacyjnych zostala skasowana, ponizej cytuje tresc
    tego maila.


    Dziękujemy za wybranie Skyeurope Airlines.

    Cytat:
    Pragniemy poinformować, że ze względów operacyjnych (obsługa techniczna
    boeinga 737) Państwa lot Numer rezerwacji: xxxxxxx został skasowany. Prosimy
    o dokonanie zmiany rezerwacji poprzez telecentrum pod numerem (22) 433 07
    33.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodnosci zwiazane z tymi zmianami. Do
    zobaczenia na pokładzie!


    koniec.

    I teraz pytanie, czy regulamin lini lotniczych czy jakies prawa konsumenta
    maja cokolwiek tutaj do gadania? czy tanie linie lotnicze moga sobie tak po
    prostu odwolac lot i powiedziec ze moge sobie cos innego zarezerwowac,
    rozumiem ze zwrot pieniedzy mi zaoferuja ale po to rezerwuje wczesniej aby
    lot byl tani i oplacalny a nie drogi. Dodam ze pozostawili mi niecale 6
    tygodni jako ze lot mial byc 18 marca z Londynu do Warszawy (wracam na
    swieta).
    Czy sa jakies mozliwosci wyegzekwowania od nich odszkodowania wiekszego niz
    cena biletu? (bo dzieki tej zmianie musze przebookowac inny lot - easyjet
    oraz wybrac inne mozliwie tanie polaczenie ktore bedzie mnie niestety
    kosztowalo ponad 70 funtow czyli nie jakies drobniaki jak dla studenta...).
    Sprawa dotyczy dwoch osob wiec razem z moja dziewczyna robi sie to 140
    funtow...

    Dodam jeszcze jesli moze to miec jakies znaczenie iz w emailu zalaczyli link
    aby kliknac ze jest sie poinformowanym, czego jeszcze nie zrobilem bo wole
    sie wczesniej skonsultowac z wami.

    Pozdrawiam,
    Maciek

    PS. jako ciekawostka, dwa miesiace temu przed swietami w grudniu ta sama
    linia 2h przed odlotem odwolala mojej dziewczynie lot z amsterdamu do
    warszawy z przyczyn pogodowych (i zaproponowali lot 26 grudnia :-0 ) takze
    musiala dziewczyna za 100 euro dodatkowo jechac pociagiem do polski..
    pieniedzy za tamta sytuacje jeszcze nie odzyskalismy mimo ze juz mielismy je
    odzyskac.

    Prosze o jakies konstruktywne


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1