    From: "Jacek" <c...@n...co>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Moze tym razem....nadplata.
    Date: Wed, 15 Jun 2005 20:26:27 +0200

    Za pierwszym razem sie nikt nie odpisal, moze teraz....

    Witam,
    zarzadca nieruchomosci wyliczyl i zwrocil mi nadplate na moje konto. Dokonal
    tego na podstawie swoich wyliczen.
    Po ok. pol roku zaczal dopominac sie o czesc zwroconej nadplaty, twierdzac,
    ze za duzo mi naliczyl.
    W momencie gdy mi przelal nadplate - przyjalem ja i wydalem na zycie.
    Teraz straszy mnie Sadem i zada zwrotu nadplaconej nadplaty.
    Czy ma do tego prawo, czy nie obowiazuje tu zasada "po odejsciu od kasy
    reklamacji nie uwzglednia sie"?

    Jacek