  • 21. Data: 2011-05-31 20:36:02
    Temat: Re: Motocykliści - zakłócanie ciszy
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 07:07:33 +0200, MS napisał(a):

    > Ciekawe to co piszesz, bo do tej pory slyszałem ze zdjecie tłumika
    > powoduje niewielki wzrost mocy.

    Etau - wrecz przeciwnie. Nawet w czterosuwie zasilanym gaznikami. Nie
    mowiac juz o wtrysku, czy 2T.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 22. Data: 2011-05-31 21:30:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-31 07:07, MS pisze:

    > Ciekawe to co piszesz,

    W zasadzie to fizykie pisze. Tak jak Andrzej napisał, jeśli
    motur to 2T - na pewno mocy nie przybędzie, a być może nawet nie
    pojedzie (podpowiem hasło do gógli: komora rozprężna)

    > bo do tej pory slyszałem ze zdjecie
    > tłumika powoduje niewielki wzrost mocy. Nie jestem znawca - wiem
    > to od innych, jeżdżacych.

    A ja słyszałem, że baba zaszła w ciążę, bo się w Bałtyku wykąpała.

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 23. Data: 2011-06-01 06:27:10
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2011 21:18, Marek Dyjor pisze:

    > Drogi trolu...
    >
    > Policja jest od tego i tamtego...
    > ponadto nie słyszałem aby drogówka ścigała złodziei.

    Drogi arogancki ignorancie!

    Tego typu zgłoszenia nie trafiają do drogówki, bo drogówka co do zasady
    poluje na nieco inną zwierzynę, tylko do lokalnego posterunku - do
    wszelkiego rodzaju zakłóceń spokoju delegowane są te same patrole, co do
    np. awanturujących się dyjorów.

    Co innego gdyby doszło do "zdarzenia drogowego".

  • 24. Data: 2011-06-01 07:20:47
    Od: "Pendrive" <s...@o...pl>

    >Głupie, od razu uprzedzę, że to nie pomysł, ale prowokacja:
    >wyjechać samochodem i któregoś "nie zauważyć"?

    a wiesz ze wlasnie podzegasz do zabojstwa ?

    P.

    --
    wystawiania rachunków i paragonów</a>

  • 25. Data: 2011-06-01 09:08:55
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pendrive" <s...@o...pl>

    > a wiesz ze wlasnie podzegasz do zabojstwa ?

    Znaczy napisał, by zabić ? Coś fantazjujecie. To nawet nie wskazuje na
    autentyczną chęć bo o prowokacji mowa. Nie mówią o tym, że równie dobrze
    może o zablokowanie drogi chodzić.