  • 21. Data: 2003-08-06 07:45:10
    Temat: Re: ModChipy a polskie prawo
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    ory nieśmiertelny wrote:
    > only) to gdzie by taki KILu wysmarzył 900 mail'i? To by była śmierć
    > grupy. No powiedzmy, że agonia.

    A ja juz myslalem ze przerobilismy to kiedys i wiecej nie bede musial wam
    tlumaczyc - KILu nie jest czlowiekiem, ot to :)
    To zaimplementowany w fazie testowej modul w OE przez dowcipnego pracownika
    M$. No i poprostu ktos o nim zapomnial, a teraz on daje znac o sobie.
    Podobno maja buga usunac w najnowszych łatkach ale cos mi sie wydaje ze to
    nie bedzie takie proste :)

    --
    fi5h
    "I nie pozostanie nic wiecej niż mała czarna łódka

  • 22. Data: 2003-08-06 08:12:33
    Od: "Piotr Gnyp" <t...@N...rpg.pl>

    In news:bgoilt$cem$1@inews.gazeta.pl, ..::CHORY::..
    > Powyższy.

    No dobrze, ale to nie moje slowa, wiec na czorta mi to wyciagasz?

    > (choć nie twierdzę, że to Twoje słowa
    > ale padały one od osobnika który był po tej samej stronie
    > co i Ty w batalii przeciw podejmowaniu dyskusji o piractwie)

    Odpowiedzialnosc zbiorowa skonczyla sie z poprzednim systemem. Uzywaj ich w
    dyskusji z ich autorem.

    > Niepotrzebne są dyskusje na temat tego jakie zagadnienia powinny
    > być podejmowane a jakie nie.

    To prawda, ale sporo osob nie rozumie, ze publiczne chwalenie sie lamaniem
    prawa nie jest juz trendy.

  • 23. Data: 2003-08-06 21:18:28
    Od: "..::CHORY::.." <p...@g...pl>

    > No dobrze, ale to nie moje slowa, wiec na czorta mi to wyciagasz?

    Po prostu lubię, gdy "argument" wystawiany przeciwko mnie
    mogę w innym miejscu zastosowac tak aby świadczył na moją korzyść.
    A napisałem: "Jeśli już rzucamy bzdurnymi argumentami...", gdyż
    na tej grupie rzuca się bzdurnymi argumentami.
    Generalnie chodzi o to, że rozmowa o legalności modchipów,
    zawiera się w tematyce tej grupy w takim samym stopniu jak
    rozmowa o wykonywaniu backupów (i niech będzie, że legalnych).

    > Odpowiedzialnosc zbiorowa skonczyla sie z poprzednim systemem. Uzywaj ich
    > dyskusji z ich autorem.

    To była po prostu żaluzja do zioma, który wojował ze mną w ten sposób
    (kimkolwiek by on nie był... Qba?... nevermind).
    Ot takie bzdurne, nic nie wnoszące, niezamyślnie prowokacyjne wtrącenie.
    Pierwsze 6 słów było wtrąceniem a reszta zdania argumentem (IMO
    bzdurnym) w tej konkretnej dyskusji.

    > To prawda, ale sporo osob nie rozumie, ze publiczne chwalenie sie lamaniem
    > prawa nie jest juz trendy.

    Jak widać (choćby powstanie nowej grupy) jednak wciąż jest trendy.

    C H O R Y p...@g...pl
    Gry - 602 73 26 80 Dziadu-dziadu - 4505178

  • 24. Data: 2003-08-06 21:20:54
    Od: "..::CHORY::.." <p...@g...pl>

> [...]
    > tlumaczyc - KILu nie jest czlowiekiem, ot to :)
    > To zaimplementowany w fazie testowej modul w OE przez dowcipnego

    W takim razie albo się zmaterializował albo ktoś się pod niego podszywa
    bo niedawno skopał mi dupsko w MotoGP :/

  • 25. Data: 2003-08-07 07:36:04
    Od: "Piotr Gnyp" <t...@N...rpg.pl>

    In news:bgrrb3$rgg$1@inews.gazeta.pl, ..::CHORY::..
    > Po prostu lubię, gdy "argument" wystawiany przeciwko mnie
    > mogę w innym miejscu zastosowac tak aby świadczył na moją korzyść.

    Nie swiadczy na twoja korzysc.

    > A napisałem: "Jeśli już rzucamy bzdurnymi argumentami...", gdyż
    > na tej grupie rzuca się bzdurnymi argumentami.

    Przyklady, przyklady.

    > Generalnie chodzi o to, że rozmowa o legalności modchipów,
    > zawiera się w tematyce tej grupy w takim samym stopniu jak
    > rozmowa o wykonywaniu backupów (i niech będzie, że legalnych).

    Ale zaznaczylem to w ktoryms tam poscie, w tym przypadku (o dziwo) sie ze
    soba zgadzamy.

  • 26. Data: 2003-08-07 14:36:41
    Od: "..::CHORY::.." <p...@g...pl>

    > Nie swiadczy na twoja korzysc.

    IMO świadczy.

    > Przyklady, przyklady.

    Już podałem przykład.

    > Ale zaznaczylem to w ktoryms tam poscie, w tym przypadku (o dziwo) sie ze
    > soba zgadzamy.

    Więc jednak odesłanie na alt.pl.costam.UG było zasadne.
    Choć jednak lepiej byłoby na pl.soc.prawo...