  • Data: 2004-01-06 08:11:46
    Temat: Mieszkanie od Spółdzielni - a AKT NOTARIALNY
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    1. Mam konkretne pytanie, czy jeśi jestem pierwszym właścicielem mieszkania,
    które zakupione zostało z zasobów spółdzielni mieszkaniowej, czy wymaganą formą
    umowy jest AKT NOTARIALNY na podstawie którego własność zostanie przeniesiona ?

    2. Czy dla takiego mieszkania aby nie pownna być założoona Księga Wieczysta ?

    Dziękuję za pomoc