  • 1. Data: 2003-12-09 07:56:24
    Temat: Mieszkanie 'na szybko'
    Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl>

    Witam Szanowne Grono!

    Moja koleżanka z pracy chce kupić mieszkanie. Zastanawia się, czy warto
    się spieszyć /w sensie ulg - jakichkolwiek - mówię z poziomu laika/ i
    kupić jeszcze w tym roku, czy to może 'skórka za wyprawkę'?
    Może lepiej na spokojnie itd.

    Z góry dzięki za wszelką pomoc.

    pozdrawiam
    oTTo

  • 2. Data: 2003-12-15 07:58:42
    Temat: Re: Mieszkanie 'na szybko'
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się spieszyć /w sensie ulg - jakichkolwiek - mówię z poziomu laika/ i
    > kupić jeszcze w tym roku, czy to może 'skórka za wyprawkę'?

    Ulge moze dostac tylko za zakup mieszkania na rynku pierwotnym. Nie jest
    mozliwe i prawnie (data umowy notarialnej) i logistycznie (znalezienie
    mieszkania) by w tym roku cokolwiek normalnego kupic zdazyla.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"