  • 1. Data: 2007-03-22 18:40:08
    Temat: Mieszkanie komunalne ,ilosc osob.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Dzis przeszdl dozorca z drukiem , zeby napisac kto mieszka (przebywa) w
    lokalu, ma to na celu rozliczenie wody czy jakos tak.
    Ja tu mieszkam ,jestem zameldowany (administracja o tym wie) od 1988, jednak
    nie mam prawa do lokalu, prawo do lokalu ma ciotka ktora ma to prawo do
    lokalu ale juz nie jest tu zameldowana....oj bez zwiazku chyba....nie wazne.
    Tylka ze zemna od 2 lat mieszka moja dziewczyna (za 2 miesiace zona), nie
    jest zameldowana , bo po co.
    Zreszta i tak ja bym jej nie zameldowal bo nie moge, moze ciotka, ale ona
    juz praktycznie nic nie kuma, wiec tego nie zrobi, i co teraz co wpisac na
    druku , siebie to tak no bo mieszkam , a moja dziewczyna?
    pozdrawiam.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 2. Data: 2007-03-22 18:51:36
    Temat: Re: Mieszkanie komunalne ,ilosc osob.
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    >siebie to tak no bo mieszkam , a moja dziewczyna?

    Twoja dziewczyne tez bo przeciez mieszka. natomiast ciotki nie bo nie
    mieszka. Liczysz mieszkajacych, a nie zameldowanych

    Angie