  • 1. Data: 2010-10-27 15:45:30
    Temat: Miałem dziś kolizję
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    Witam,
    Gdy stałem swoim pojazdem-1 na światłach, pojazd-2 najechał na tył
    mojego pojazdu-1. W wyniku najechania, mój pojazd-1 najechał na
    pojazd-3, który stał przedemną. Następnie na miejsce zdarzenia
    przyjechała policja i ukarała mandatem tylko kierowcę pojazdu-2.
    Kierowca pojazdu-2 przyjął mandat, zresztą wcześniej przyznał się do
    winy i nie zaprzeczał tej wersji zdarzeń.
    Niestety teraz spotkałem się z rzeczoznawcą i dowiedziałem się, że
    kierowca pojazdu-2 przedstawił inną wersję zdarzeń, tzn że najpierw ja
    pojazdem-1 najechałem na pojazd-3, a dopiero on najechał pojazdem-2 na
    mój pojazd-1.
    Obawiam się, że może to skutkować znacznym obniżeniem przez
    ubezpieczyciela pojazdu-2 odszkodowania za uszkodzenia mojego pojazdu-1.

    W związku z powyższym mam pytanie czy na podstawie "mojej" wersji
    wydarzeń mogę zostać uznany za winnego spowodowania kolizji pomiędzy
    moim pojazdem-1 a pojazdem-3 np. za zachowanie niedostatecznej
    odległości od poprzedzającego pojazdu?

    Dodatkowo chciałbym wiedzieć jak mogę się bronić przed zmianą zeznań
    przez kierowcę pojazdu-2?

    Niestety w wyniku powyższej kolizji mój wiekowy, acz dzielnie sprawujący
    się, pojazd doznał, zdaniem rzeczoznawcy, szkody całkowitej :(

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2010-10-27 16:14:54
    Temat: Re: Miałem dziś kolizję
    Od: DŻejKej <w...@o...pl>

    > Niestety teraz spotkałem się z rzeczoznawcą i dowiedziałem się, że
    > kierowca pojazdu-2 przedstawił inną wersję zdarzeń, tzn że najpierw ja

    dowiedziałeś sie tego od zeczoznawcy? A on ze szkla kontaktowego?
    Była policja stwierdziła wine, ukarała sprawce. Ubespieczyciela odsyłasz do
    jednostki policji i fertiś.
    Twoja syt. procesowa jest nie do podważenia w praktyce.

    jk

  • 3. Data: 2010-10-27 16:25:24
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    DŻejKej pisze:

    > dowiedziałeś sie tego od zeczoznawcy? A on ze szkla kontaktowego?

    Rzeczoznawca podobno przeprowadził rozmowę telefoniczną ze sprawcą.

    > Była policja stwierdziła wine, ukarała sprawce. Ubespieczyciela odsyłasz
    > do jednostki policji i fertiś.
    > Twoja syt. procesowa jest nie do podważenia w praktyce.

    Mam nadzieję, że tak będzie.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 4. Data: 2010-10-27 16:31:22
    Od: DŻejKej <w...@o...pl>

    > Rzeczoznawca podobno przeprowadził rozmowę telefoniczną ze sprawcą.

    lol. Olej takie oralne współzycie. Ważne są papiery. Jak by nie było milicji
    miałbyś przerąbane, ale tak - wypoczywaj

    jk

  • 5. Data: 2010-10-27 17:13:47
    Temat: Re: Miałem dziś kolizj
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

  • 6. Data: 2010-10-27 17:24:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/27/2010 10:45 AM, Czeresniak wrote:
> [...]
    >
    > Niestety w wyniku powyższej kolizji mój wiekowy, acz dzielnie sprawujący
    > się, pojazd doznał, zdaniem rzeczoznawcy, szkody całkowitej :(

    nie sadze, aby kierowca pojazdu nr 3 zeznal w razie czego, ze został
    walnięty przez ciebie najpierw,
    co zreszta powinno byc w notatkach policyjnych

    tak czy siak, jak ubezpieczyciel bedzie sie bronil, to sie spotkacie w
    sądzie.

  • 7. Data: 2010-10-27 22:12:51
    Od: Maverick <n...@g...pl>

    witek pisze:
> [...]
    > co zreszta powinno byc w notatkach policyjnych
    >
    > tak czy siak, jak ubezpieczyciel bedzie sie bronil, to sie spotkacie w

    A gdyby do tego doszlo to notatka policyjna stanowi 90% wygranej - a
    wiec szukaj nowego auta, skoro kase juz masz :)

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 8. Data: 2010-10-28 04:51:37
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    "sprawdzic czy nie ksiadz" ;)

  • 9. Data: 2010-10-28 07:58:27
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > kierowca pojazdu-2 przedstawił inną wersję zdarzeń, tzn że najpierw ja
    > pojazdem-1 najechałem na pojazd-3, a dopiero on najechał pojazdem-2 na

    to kawał chuja z niego... co mu zależy, przecież tak czy siak idzie to
    z jego OC

    pozdrawiam
    s_13

  • 10. Data: 2010-10-29 09:23:49
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

> [...]
    > mój pojazd-1.

    to kawał chuja z niego... co mu zależy, przecież tak czy siak idzie to

    jesli najechal 1 na 3 to pojazd 2 (ten na koncu kraksy) jak uderzy w tyl 1
    to winny jest pojazd 1 a nie 3.
    Wazne kto pierwszy zadzwonił