  • 1. Data: 2006-12-26 19:26:56
    Temat: Meldunek
    Od: "luke13" <kot@pies>

    Witam,

    Czy przy zameldowaniu się na pobyt stały w nowym miejscu zamieszkania jest
    możliwość uniknięcia przedstawiania zaświadczenia o wymeldowaniu się z
    poprzetniego miejsca stałego pobytu ? Jeżeli tak to jakie warunki trzea
    spełnić ? Obiło mi się coś takiego parę miesięcy temu w radiu, ale nigdzie
    nie mogę znaleźć stosownego przepisu. Chcielibyśmy wspólnie z żoną uniknąć
    wyjazdu do różnych miejscowości oddalonych o ponad 400 km od teraźniejszego
    miejsca zamieszkania.

    Pozdrawiam

    Łukasz

  • 2. Data: 2006-12-28 09:26:07
    Temat: Re: Meldunek
    Od: "WJ" <wj78[NoSpaM]@wp.pl>

    Witam,

> [...]
    > nie mogę znaleźć stosownego przepisu. Chcielibyśmy wspólnie z żoną uniknąć
    > wyjazdu do różnych miejscowości oddalonych o ponad 400 km od

    Mnie poszli w urzędzie na rękę i za jednym razem wymeldowałem się ze starego
    miasta i zameldowałem w nowym.

    --
    Pozdrawiam,
    WJ