  • 11. Data: 2009-05-11 20:27:07
    Temat: Re: Matura a WKU
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 11 maj 2009 15:50
    > (autor witek
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gu9aer$571$1@inews.gazeta.pl>):

    > W klubie? Komisja jest w klubie. Telefony podane na wezwaniu są nieczynne
    > (,,nie ma takiego numeru''), a próba rozmowy z Urzędem Miasta kończy się
    > właśnie takim stwierdzeniem.

    Komisja jest w klubie, ale WKU nie.
    Zadzwonic do WKU, wyjasnic co jest grane i zapytac kiedy ma sie zjawic
    na komisji.Wczesciej czy pozniej.
    urzedowi miasta ani innym stworom nic do tego.

  • 12. Data: 2009-05-11 21:18:57
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 11 May 2009 21:47:39 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > To zadzwoń do najbliższego Ci WKU i zapytaj.

    A tak BTW coś się zmieniło w tym względzie i komisja poborowa ma teraz coś
    więcej wspólnego z WKU niż z wojewodą?
    Ja (też identycznie, wezwanie na KP w dniu matury) załatwiłem pismem ze
    szkoły, że mam maturę i stawić się nie mogę. Dawno to było ;-)

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2009-05-11 21:30:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ja (też identycznie, wezwanie na KP w dniu matury) załatwiłem pismem ze
    > szkoły, że mam maturę i stawić się nie mogę. Dawno to było ;-)

    WKU organizuje te komisje, więc pismo wysłane na adres WKU do komuisji
    zostanie doręczone. Pomysł z zaświadczeniem ze szkoły o egzaminie
    maturalnym dołączonym do pisma uważam za bardzo dobry.

  • 14. Data: 2009-05-12 11:44:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 11 maj 2009 22:27
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gua1mu$t2m$1@inews.gazeta.pl>):

    Tylko jak namierzyć te WKU?

    --
    Tristan

  • 15. Data: 2009-05-12 14:01:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 11 maj 2009 22:27
    > (autor witek
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gua1mu$t2m$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tylko jak namierzyć te WKU?

    zadzwonic do biura numerow tepsy chocby.
    cholera, nie zachowuj sie jak blondynka

  • 16. Data: 2009-05-13 00:45:15
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 11 May 2009 23:30:56 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > WKU organizuje te komisje, więc pismo wysłane na adres WKU do komuisji
    > zostanie doręczone.
    Wprawdzie OP pisał "maturzysta dostał wezwanie na WKU", ja na podstawie
    swoich doświadczeń, nieco na wyrost założyłem, że mowa o komisji
    lekarskiej, potocznie poborową zwaną, chociaż to inne ciało.

    Ale i lekarską, i poborową (sprawdziłem: art. 26 ust. 2 i art. 36 ust. 1
    u.o.p.o.o) powołuje wojewoda.
    To tak nieco OT.

    --
    pozdro
    poreba

  • 17. Data: 2009-05-13 06:45:10
    Od: "Arek Margraf" <m...@p...onet.pl>

    >W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 11 maj 2009 21:06
    > (autor Rafal M
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak:
    oglegroups.com>):

    > a jak to się sprawdza?

    Jak tego nie wiesz, to idz lepiej na tą komiesję WKU a nie na maturę - i tak
    nie zdasz, a w wojsku poznasz kolegów na podobnym poziomie intelektualnym.

    A.