  • 71. Data: 2020-07-06 13:36:03
    Temat: Re: Maliniak ułaskawia pedofila
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 5 Jul 2020 23:41:17 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Też nie jestem specjalnym zwolennikiem obecnego
    > Prezydenta, tym nie mniej to wygląda na "ustawkę" na odległość..

    Tym bardziej, że "Zdaniem ekspertów zajmujących się małoletnimi ofiarami
    seksualnych przestępstw przebaczenie po tak krótkim czasie nie jest
    możliwe. ,,Byłby to ewenement na skalę światową" - ocenił prof. Brunon
    Hołyst, kryminolog."

    https://www.rp.pl/Sadownictwo/307059946-Ulaskawiony-
    przez-prezydenta-nigdy-nie-przyznal-sie-do-winy.html

    W rzeczonym artykule można jeszcze przeczytać, że "Sądy dwóch instancji,
    które w 2013 r. skazywały mężczyznę za wieloletnie znęcanie się nad córką i
    molestowanie jej od 11. roku życia, nie miały wątpliwości co do jego winy.
    Mimo to sam sprawca nigdy nie przyznał się do zarzutów i nie okazał
    skruchy. Przed sądami bronił się, że konkubina i córka kłamią"

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 72. Data: 2020-07-06 13:45:04
    Od: z <...@...pl>

    Ale resocjalizacja działa?

    Rozdawać trzeba wędki czy ryby?

    Lewaki nie bójcie się ;-)

  • 73. Data: 2020-07-06 13:48:18
    Od: z <...@...pl>

    Zawsze to lepsze niż:

    "Każdy jest równy, każdy ma prawo do małżeństwa, każdy ma prawo do adopcji"

    Czarzasty dzisiaj na antenie tokfm ;-)

  • 74. Data: 2020-07-06 13:49:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-06 o 13:45, z pisze:
    > Ale resocjalizacja działa?
    >
    > Rozdawać trzeba wędki czy ryby?
    >
    > Lewaki nie bójcie się ;-)

    Nie znam się specjalnie na tej materii,
    tu się chyba prawacy specjalizują.

  • 75. Data: 2020-07-06 13:51:47
    Od: z <...@...pl>

    Lewak nie zna się na resocjalizacji? ;-)

  • 76. Data: 2020-07-06 13:52:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 6 Jul 2020 13:45:04 +0200, z napisał(a):

    > Rozdawać trzeba wędki czy ryby?

    Co jest tą wędką? Egzorcyzmy salcesonem?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 77. Data: 2020-07-06 14:01:55
    Od: z <...@...pl>

    Taki cwaniak a nie zrozumiał

  • 78. Data: 2020-07-06 16:41:38
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-06 o 13:51, z pisze:
    > Lewak nie zna się na resocjalizacji? ;-)

    Ty się jak widać znasz lepiej, skoro proponujesz rozwiązania.
    Obejrzałeś już filmiki?

  • 79. Data: 2020-07-06 16:43:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

> [...]
    >seksualnych przestępstw przebaczenie po tak krótkim czasie nie jest
    >możliwe. ,,Byłby to ewenement na skalę światową" - ocenił prof. Brunon

    A jednak ... wlasnie sie zdarzylo ?

> [...]

    >Mimo to sam sprawca nigdy nie przyznał się do zarzutów i nie okazał
    >skruchy. Przed sądami bronił się, że konkubina i córka kłamią"

    Aczkolwiek ... a jesli sady sie mylily ?
    Mial sie przyznac do czegos, czego nie zrobil, aby uzyskac lagodny
    wyrok, czy uchylenie dalszych sankcji ?

    J.

  • 80. Data: 2020-07-06 17:08:49
    Temat: Re: Maliniak śmie ułaskawić pedofila z zakazu kontaktów na wniosek pokrzywdzonej (już dorosłej)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    > [...]

    >Jak rozumiem pryncypialnie opierdalasz Wysoki Sąd i system prawa w
    >Polsce za to że zakaz kontaktów nie był dożywotni (a "tylko" na 6 lat
    >AFAIR)?

    W sumie tak ... ale widc sad liczy na resocjalizacje :-)
    a Dudus skraca te 6 lat ... tak bez sprawdzenia ?

    >W przypadku Polańskiego wybaczenie przez już dorosłą ofiarę przestało
    >się liczyć?

    W przypadku Polanskiego sprawa jest calkiem inna ... zreszta
    amerykanskiego prokuratora wcale nie obchodzi to wybaczenie ...

    J.