  • 1. Data: 2002-10-08 18:37:58
    Temat: Loga producentów w ulotkach reklamowych, ceny, etc..
    Od: "mkasjan" <m...@k...net.pl>

    Uszanowanie!

    Udało mi się zakupić (w sposób oficjalny i legalny) pewną ilość towaru X z
    rabatem powiedzmy 20%, podczas gdy generalny dystrybutor X'a - sprzedaje go
    do hurtowni z 10% rabatem. W ostatnich dniach postanowiliśmy się
    rozreklamować i w ramach promocji sprzedawać X z 19% rabatem. W celu
    zwiększenia sprzedaży wkonaliśm parenaście tysięcy ulotek reklamowych, na
    których między innymi widnieje _opakowanie_ towaru X. Czy Waszym zdaniem
    złamałem prawo umieszczając na ulotce zdjęcie opakowania towaru X?
    Podkreślam - opakowania. O ile wiem producent ma mi bardzo za zle tak
    znaczną obniżkę cen towaru, ale oficjalnie chce mnie podać do sądu za
    ulotkę.. Czy mam się bać?

    Pozdrawiam,
    Marcin
    www.stachura.balta.net.pl/_stachura