  • 11. Data: 2020-01-02 12:19:29
    Temat: Re: Lista Zaradkiewicza - SN
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 31 Dec 2019 18:23:42 +0100, grzech napisał(a):

    > Oczywiście. Przede wszystkim trzeba było odbyć studia prawnicze. Później
    > zdać dziesiątki trudnych egzaminów. Odbyć aplikację i posiadać sporą
    > wiedzę.

    Nawiasem mówiąc, w 1971 Lech i Jarosław Kaczyńscy bardzo pragnęli zostać
    PRL-owskimi sędziami, ale nie dostali się na aplikację.

    Jarosław Kaczyński uzyskał miejsce na aplikacji prokuratorskiej (rzecz
    jasna komunistycznej) w Warszawie, której jednak nie rozpoczął. Dzięki
    protekcji męża przyjaciółki mamy (posła ZSL i wiceministra oświaty) został
    asystentem w resortowym Instytucie Polityki Naukowej i Szkolnictwa
    Wyższego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2020-01-02 18:48:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.01.2020 o 12:19, Olin pisze:

> [...]
    > protekcji męża przyjaciółki mamy (posła ZSL i wiceministra oświaty) został
    > asystentem w resortowym Instytucie Polityki Naukowej i Szkolnictwa

    Sądzicie, że gdyby się dostał, toi ktoś inny, niż Rada Państwa by go
    mianował?

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2020-01-02 23:22:44
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.01.2020 o 12:19, sracz z UB pisze:
    > Nawiasem mówiąc, w 1971 Lech i Jarosław Kaczyńscy bardzo pragnęli zostać
    > PRL-owskimi sędziami, ale nie dostali się na aplikację.

    to akurat dobrze o nich świadczy:)))))))))

  • 14. Data: 2020-01-03 08:56:03
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, December 31, 2019 at 6:23:44 PM UTC+1, grzech wrote:

    > Oczywiście. Przede wszystkim trzeba było odbyć studia prawnicze.

    Tak, np. w https://pl.wikipedia.org/wiki/Oficerska_Szko%C5%82a_
    Prawnicza
    jak jej znany absolwent Stefan M. ;)

    > Później zdać dziesiątki trudnych egzaminów.

    Jak wiesc gminna niesie znajomi krolika maja dostep do pytan, ktore padna ;)

    > Odbyć aplikację

    Jesli uda sie na nia dostac, czytaj ktos delikwenta przejmie(poleci?)

    > i posiadać sporą wiedzę.

    taa...

    > doświadczenia przekazywanego z pokolenia na pokolenie.

    O! i to jest klucz do sytuacji jaka mamy. Doswiadczenie z pokolenia na pokolenie
    najlepiej przekazuje sie swoim dzieciom, taki rodzinny biznes ;)

    Trudno sie dziwic, ze dowcipy typu "Jak sie zwracac do prawnika o IQ mniejszym od 80?
    ...... Wysoki Sadzie" nie pojawiaja sie bez powodu...

    Jak oczywistym jest, ze trzeba toto zreformowac (a wlasciwie od nowa zbudowac) to
    rownie oczywiste jest, ze nikt nie ma na to pomyslu :( a Jarek (jesli mu sie pozwoli)
    stworzy jeszcze gorszy sytem :(

  • 15. Data: 2020-01-03 11:02:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 2 Jan 2020 18:48:13 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Sądzicie, że gdyby się dostał, toi ktoś inny, niż Rada Państwa by go
    > mianował?

    Szczerze wątpię. Dlatego szczucie na sędziów jest tak obłudne i odrażające,
    tym bardziej że mgr Przyłębska-Wolfgangowa - owo odkrycie towarzyskie
    Człowieka z Drabinką, podające się za prezesę TK - została sędzią w PRL, po
    zdaniu egzaminu na ocenę dostateczną. Zapewne pomogła jej w tym
    przynależność do Socjalistycznego Związku Studentów Polskich, do którego
    zapisała sie na pierwszym roku studiów. Według oświadczeń składanych w
    dokumentach paszportowych działała w Radzie Wydziałowej SZSP.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2020-01-03 11:46:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.01.2020 o 11:02, Olin pisze:

    > Szczerze wątpię. Dlatego szczucie na sędziów jest tak obłudne i odrażające,

    Takie były czasy i tyle. Mężczyzna chcąc bronić Polski i zostać
    żołnierzem musiał w Armii służyć. Partyzantkę mieli zakładać? Jak ktoś
    czuł powołanie i chciał przestępców łapać, to zostawał milicjantem.
    Nawet prywatnych detektywów czy ochroniarzy nie było.

    Jak teraz jakaś osoba czuje powołanie i chce Bogu służyć, to w proteście
    przeciwko pedofilii i innym problemom ma alternatywny kościół zakładać?

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2020-01-03 16:27:20
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Jak ktoś
    > czuł powołanie i chciał przestępców łapać, to zostawał milicjantem.

    to ty czułeś powołanie ?

  • 18. Data: 2020-01-03 17:38:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >to akurat dobrze o nich świadczy:)))))))))

    z uwagi na nieznajomosc "prawa socjalistycznego" ?

    Czy zeby sie wtedy "dostac na aplikacje" to trzeba bylo miec
    znajomosci i poparcie Partii ?

    J.

  • 19. Data: 2020-01-04 00:23:32
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.01.2020 o 17:38, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > z uwagi na nieznajomosc "prawa socjalistycznego" ?
    >
    > Czy zeby sie wtedy "dostac na aplikacje" to trzeba bylo miec znajomosci

    dokładnie, więzy krwi i znajomości decydowały, na układy nie ma rady,
    nawet niezwykle zdolne osoby jak bracia Kaczyńscy na takie układy nie
    dali rady:)

  • 20. Data: 2020-01-05 10:16:19
    Od: m...@g...com

    dokładnie, więzy krwi i znajomości decydowały, na układy nie ma rady,
    nawet niezwykle zdolne osoby jak bracia Kaczyńscy na takie układy nie
    dali rady:)
    ---
    Jak to nie dali rady?
    Rade dali a ta rada nazywa sie