    From: "boukun" <d...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: List do Ambasadora Białorusi
    Date: Wed, 3 Aug 2005 16:54:23 +0200

    Jarosław Niedźwiecki
    Świdnica, 01.08.2005r.

    58-100 Świdnica

    Ambasada Republiki Białorusi
    ul. Ateńska 67
    03-978 Warszawa

    Szanowny Panie Ambasadorze Białorusi,

    Niniejszym, jako Polak chciałbym przeprosić Naród Białoruski za
    antybiałuorską politykę obecnych władz Polski, oraz zależne polskojęzyczne
    media w Polsce. Z oburzeniem i wstydem obserwuję działania reżimu w Polsce,
    na którego wybór Polacy mieli niewiele wpływu. Najlepszym odzwierciedleniem
    mojego oburzenia niech będzie załączone w tym piśmie moje stanowisko na
    temat toczącej się obecnie antybiałoruskiej kampanii w Polsce, które
    wyraziłem w wiadomości internetowej na polskich grupach dyskusyjnych w dniu
    27.07.2005. Chciałbym jednocześnie zastrzec, że społeczeństwo polskie nie
    powinno przepraszać za poczynania naszych władz, na które nie mamy żadnego
    wpływu, a jedynie możemy nad tym ubolewać, że działania takie mają na celu
    pogorszenie dobrosąsiedzkich stosunków między naszymi zaprzyjaźnionymi
    słowiańskimi narodami.

    Syjonistycznej władzy w Polsce nigdy nie chodziło o dobro narodu polskiego,
    a jedynie o wykorzystanie go do własnych celów syjonistycznej ekspansji. Mam
    w tym względzie duże doświadczenie, ponieważ jako były rezydent Republiki
    Federalnej Niemiec, wiele lat bezskutecznie domagałem się od ówczesnego
    Ministra Spraw Zagranicznych Polski Bronisława Geremka, zajęcia oficjalnego
    stanowiska w sprawie dyskryminacji obywateli Polski w RFN. Nie jest
    tajemnicą, że władze w Polsce stanowią ludzie, którzy sponsorowani byli
    przez Zachodód, a teraz i oni na celu mają implantowanie neoliberalizmu na
    Wschodzie. Słabość Polaków polega na tym, że od wieków baliśmy się sąsiada z
    Zachodu i dawaliśmy się spychać na bratnich sąsiadów na Wschodzie.

    Z poważaniem

    Jarosław Niedźwiecki

    W załączeniu:

    1. Kopia mojej wiadomości internetowej z dnia 27.07.2005.