  • Data: 2012-07-20 15:23:13
    Temat: Limit kilometrów w samochodzie zastępczym
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem stłuczkę nie ze swojej winy, zgłosiłem oględziny a następnie naprawę
    w autoryzowanym serwisie tej samej marki, warunkiem jaki postawiłem był
    samochód zastępczy. Dzisiaj zaproponowano mi samochód dużo niższej klasy a
    dodatkowo z limitem 100 kilometrów dziennie /z opcją dopłaty za przekroczony
    limit/. Czy takie postępowanie serwisu jest normą? Twierdzą że ze względu na
    wiek mojego pojazdu ubezpieczyciel nie pokryje im kosztu najmu pojazdu poza
    dopuszczalny limit kilometrów.....