    From: Piotr <p...@R...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Likwidacja strat z OC a podwójne holowanie
    Date: Fri, 15 Jun 2007 15:01:35 +0200

    Witam,

    Byłem poszkodowany w kolizji drogowej, odholowałem samochód przy pomocy
    przypadkowej pomocy drogowej do ich warsztatu w pobliżu. Chciałbym
    naprawiać go jednak w autoryzowanej stacji, jakieś 80-90km stąd
    (najbliższa), ze względu na poważne uszk. układu kierownicy. Agent
    sprawcy nie potrafił jednoznacznie powiedzieć: czy za drugie holowanie
    (z miejsca postoju do warsztatu) zostaną należy mi się zwrot kosztów?
    Mogą być niemałe przy takiej odległości.

    dziękuję za wskazówki, pozdrawiam