  • 1. Data: 2006-01-07 17:16:29
    Temat: Licencjonowanie oprogramowania
    Od: red <r...@r...com>

    Witam wszystkich!

    Na poczatku przepraszam, jesli nie trafilem z tematyka na grupe, ale nie
    moglem doszukac sie lepszej.

    Mam do opracowania temat: "Licencjonowanie oprogramowania. Analiza
    porownawcza wybranych licencji.". Chcialbym zapytac o jakies dobre
    miejsca w sieci (moze byc takze w j. angielskim). Dokopalem sie do kilku
    tekstow licencji, niby jest tego duzo wszedzie, ale jednak... nie wiem
    np. w jaki sposob te porownanie zrealizowac, jakie czynniki uwzglednic,
    co jest istotne?

    Bede wdzieczny za wszelkie informacje.
    Pozdrowienia!

    --
    _red ____ _ ____ ____ __ _

  • 2. Data: 2006-01-07 17:33:18
    Temat: Odp: Licencjonowanie oprogramowania
    Od: "Lukasz" <b...@b...pl>

    To, co z głowy, na co zwykle zwraca się uwagę:
    - licencje freeware / shareware / pełne i inne - czym się różnią
    - możliwość kopiowania dla własnych potrzeb
    - możliwość odsprzedaży własnej licencji
    - zakup oprogramowania "jak jest" - bez zmian
    - zastrzeżenie o wyłączeniu odpowiedzialności za szkody wyrządzone programem
    - licencje wielostanowiskowe
    - upgrade po niższych kosztach

    --
    Lukasz