  • 31. Data: 2003-06-18 20:32:07
    Temat: Re: mały finał
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    > Uważasz, że sąd nie przyjmie tego wniosku? Przecież nie może go zmienić
    > na posiedzeniu, a raczej nikomu nie będzie się chciało przeprowadzać
    > rozprawy tylko po to, żeby złagodzić oskarżonemu karę.

    No właśnie, po to wynajmuje się adwokata................. :)
    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2003-06-18 20:33:16
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    Moim zdaniem to za duża kara, w świetle prawa korzystając z usług kogoś kto
    podraba dokument , chciał zyskać załóżmy dwa przejazdy tańszym kosztem.
    Przyznał się...mała szkodliwość społeczna.......
    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2003-06-30 21:47:03
    Temat: Re: Lewe pieczatki w legitymacji studenckiej
    Od: "666" <j...@N...op.pl>

    Myślę, że tacy ludzie powinni być eliminowani ze społeczeństwa już za młodu,
    fałszerstwo z chęci zysku, dziś niezapłacenie za bilet
    normalnej stawki, jutro sprawozdanie finansowe spółki giełdowej, albo inne rywiny,
    czym skorupka za młodu nasiąknie, zasłużył na 2-3
    bez zawiasów...
    JaC

    > jesli macie racje co do zawiasow, szkoda by bylo!
    > Moze ktos mial podobna sprawe i nie dostal? jesli sie taka osoba znajdzie, mozna
    sie powolac na rozprawie na precedens, to dziala!
    > jesli bardzo nie chcesz zawiasow (ktore nie tak bardzo szkodliwe, chyba ze cos
    nabruzdzisz jeszcze w zyciu) to bierz adwokata na
    roprawe, ale to kosztuje. sam sie nie wybronisz jesli faktycznie zwyklo sie karac
    zawiasami za pieczatki w legitymacji. nie wiem

  • 34. Data: 2003-07-01 11:38:05
    Od: "Laczek" <z...@p...onet.pl>

    kazdy moze popelnic bledy w zyciu, niestety czlowiek wlasnie na nich sie
    uczy. ale to juz inna dyskusja

    Laczek