  • Data: 2008-07-13 09:51:34
    Temat: Leniwy pracownik
    Od: "Agulina" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak się pozbyc leniwego i konfliktowego pracownika, który jest aktywnym
    związkowcem. Należy do zarządu organizacji związkowej i funkcjonuje jeszcze
    w realiach PRL-u, tzn. pracuje w myśl zasady "zarobić tak aby się nie
    narobić".
    Poza tym jest konfliktowy i skłócony z resztą załogi. Ogólnie wszyscy mają
    go już dość. Wiem, że nie mogę go zwolnić ale chcę go przenieśc do innej
    pracy, bo wszystkich już totalnie wkurza. Oczywiście o faktcie zmiany
    warunków płacy i pracy muszę powiadomoć organizację związkową i z góry mogę
    przewidzieć, że będa protesty z jej strony. Co dalej mam robić z takim
    fantem?