  • 1. Data: 2008-07-03 01:09:58
    Temat: Legaly burdel....
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    A tak sobie wymyśliłem czytając wątek o agencjach.
    Panienki zakładają stowarzyszenie 'non profit" o
    nazwie "BURDEL". "Zatrudniają sobie" "prezesa" i "ochroniarzy". I już
    Burdel jest legalny, bo panowie nie czerpią korzyści z cudzego nierządu a
    są pracownikami stowarzyszenia i po prostu pobierają pensję za swoją
    pracę. :P A teraz udowodnijcie mi, że nie mam racji i takie coś by nie
    przeszło.

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg

  • 2. Data: 2008-07-03 01:53:33
    Temat: Re: Legaly burdel....
    Od: "Tom" <t...@t...plz>

    "Tomasz Motyliński" <m...@w...eu> wrote in message
> [...]
    > są pracownikami stowarzyszenia i po prostu pobierają pensję za swoją
    > pracę. :P A teraz udowodnijcie mi, że nie mam racji i takie coś by nie

    no dobra, jak zaloza podaj adres i telefon.

  • 3. Data: 2008-07-03 05:46:23
    Od: prefi <p...@g...pl>

    Tomasz Motyliński pisze:
> [...]
    > są pracownikami stowarzyszenia i po prostu pobierają pensję za swoją
    > pracę. :P A teraz udowodnijcie mi, że nie mam racji i takie coś by nie

    Po pierwsze, niewazne sa czynnosci prawne zmierzajace do
    obejscia prawa :|

    Po drugie, celem stowarzyszenia nie moze być swiadczenie
    uslug nierzadu, zaden sad nie zarejestruje stowarzyszenia
    majacego takie cele statutowe

    Po trzecie, itd, itp.

  • 4. Data: 2008-07-03 06:37:51
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Tomasz Motyliński" <m...@w...eu> napisał w wiadomości
    >A tak sobie wymyśliłem czytając wątek o agencjach.
    > Panienki zakładają stowarzyszenie 'non profit" o
    > nazwie "BURDEL". "Zatrudniają sobie" "prezesa" i "ochroniarzy". I już

    A jak sie wezmie pod uwage, ze stowarzyszenia opieraja swoja dzialalnosc na
    pracy _spolecznej_ _czlonkow_ to zaczyna byc wesolo.

    Powinny zalozyc spolke akcyjna albo spoldzielnie.

    sz.

  • 5. Data: 2008-07-03 06:49:13
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > A teraz udowodnijcie mi, że nie mam racji i takie coś by nie
    > przeszło.

    Pewnie na dzień dobry US zacząłby sprawdzać, z czego utrzymują się panowie
    ochroniarze.

    --
    Lukasz

  • 6. Data: 2008-07-03 07:49:04
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 03 Jul 2008 08:37:51 +0200, szomiz napisał(a):

    > Powinny zalozyc spolke akcyjna albo spoldzielnie.

    W ten sposób zaczniemy rozważania czy osoba ma prawna ma prawo czerpać
    zyski z czyjegoś nierządu ;)

  • 7. Data: 2008-07-03 08:26:35
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > W ten sposób zaczniemy rozważania czy osoba ma prawna ma prawo czerpać
    > zyski z czyjegoś nierządu ;)

    A jest gdzies obowiazek, zeby powyzsze prawne dzialaly w celu osiagania
    zysku?

    ZTCP w "starym" KH ten obowiazek byl jawnie nalozony na sp. z o.o. W "nowym"
    KSH nie wiem jak jest.

    A w przypadku spoldzielni (pracy, hihihi) to pewnie juz calkiem mozna by
    poszalec ;>

    sz.

  • 8. Data: 2008-07-03 10:29:22
    Od: "Rockk" <r...@w...pl>

    > Pewnie na dzień dobry US zacząłby sprawdzać, z czego utrzymują się panowie
    > ochroniarze.

    z napiwków ??

  • 9. Data: 2008-07-03 10:44:47
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości

    > Pewnie na dzień dobry US zacząłby sprawdzać, z czego utrzymują się panowie
    > ochroniarze.

    Z nierządu... Własnego...

    --
    Nawet kiedy się mylę mam rację...

  • 10. Data: 2008-07-03 11:03:22
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości

    > Pewnie na dzień dobry US zacząłby sprawdzać, z czego utrzymują się panowie
    > ochroniarze.

    Z dbania o bezpieczenstwo interesow czlonkow.

    sz.