  • Data: 2004-09-22 08:30:57
    Temat: Legalność posiadania programu, którego nie mozna już kupić
    Od: Mariusz 'Maryce' Rysz <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy posiadanie programu komputerowego, który jest płatny i którego posiada się
    _złamaną_ wersję, ale którego nie można już nigdzie kupić jest złamaniem prawa?

    Może konkretniej: jest program do oglądania telewizji na komputerze - BorgTV.
    Swego czasu można go było kupić wyłącznie na stronie producenta za około 20zł.
    Program jest shareware. Używam go od pewnego czasu i postanowiłem go kupić.
    Niestety strona producenta już nie istnieje (nie ma też żadnego wyjaśnienia
    - www.borgtech.org). Próbowałem wysyłać mail na adres z helpu do programu -
    maile wracają. Próbowałem także poszukać jakiegoś sklepu internetowego który
    sprzedaje jeszcze ten program - nie udało mi się go znaleźć.

    Czy zatem mogę taki program mieć zainstalowany i _zhackowany_, czy muszę go
    mimo wszystko skasować?

    Z góry dziękuje za pomoc :)

    Pozdrawiam
    Mariusz Rysz