  • 41. Data: 2008-01-26 21:27:20
    Temat: Re: Legalnosc Windowsa a zmiana laptopa
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    On 26 Sty, 23:20, AmtoPm <a...@g...com> wrote:
    > W przypadku laptopów jakich firm nie ma sterowników dla XP, W2K?
    > Troche dziwne, gdy prawie wszystkie oprogramowanie pod W2K, XP działa
    > pod Vista? To byłaby ewidentna zmowa producentów laptopów z
    > Microsoftem, zwłaszcza gdy w ofercie jest laptop tylko z Vista. To w
    > przypadku samego Windowsa na życzenie kupującego musi byc odistalowany
    > IE, a by sie miało okazać , że mozna kupić laptop pod warunkiem że
    > razem z Vistą? :)

    Moim zdaniem sprzedawcy wciskają kit mówąc, że nie ma sterowników do
    XP, W2K, najwzyczajniej Microsoft daje bardzo wysoką marże dla
    sprzedawców żeby ruszyła sprzedaż krytykowanej Visty. I stad cała
    informacja w sklepach o jakobby braku sterowników.

  • 42. Data: 2008-01-26 23:05:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 26 styczeń 2008 20:03
    (autor Artur M. Piwko
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@b...pl>):

    > Wszystkie zależności ściągną Ci się w ciągu kilkunastu sekund.

    No wiesz, nie każdy ma światłowód w domu podłączony do najbliższego lustra.

    > Witamy w 21. wieku.

    Witamy w Polsce.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 43. Data: 2008-01-27 09:08:56
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Do jakiego urządzenia i w jakim laptopie, hmm?

    Pytasz tonem, jakbyś nie wierzył. To Twoja sprawa i możesz mieć takie
    zdanie jakie Ci się tylko podoba. Ja piszę jakie są fakty.

    Rzecz jasna, że wszystkich modeli laptopów nie zapamiętuję ani nie
    zapisuję. Jednak tak z ostatniego czasu: HP dv2404ca, dwa inne nowe
    Paviliony (modeli nie pamiętam), Asus (bodajże a7u), dość wysoki model
    Toshiby (też modelu nie pamiętam). Jest tego oczywiście więcej, to tylko
    czubek góry lodowej.

    --
    _PSYLO_ | http://www.cafepc.pl
    GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl

  • 44. Data: 2008-01-27 09:31:24
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 27 Jan 2008 00:05:44 +0100,
    Tristan <n...@s...pl> screamed:

    > No wiesz, nie każdy ma światłowód w domu podłączony do najbliższego lustra.

    Nie jest znów tak źle. Obecnie 512Kb/1Mb są dość powszechne. Nierzadko
    z bonusem w godzinach 23:00-07:00.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 10:30:31 user up 11599 days, 22:25, 1 user, load average: 0.97, 0.99, 0.54 ]

    System going down at 01:45 for disk crashing.

  • 45. Data: 2008-01-27 10:25:18
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnfpn0ve.qgh.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
    > In the darkest hour on Sat, 26 Jan 2008 16:21:16 +0100,
    > Troll <w...@d...mnie> screamed:
    >>

    > Wszystkie zależności ściągną Ci się w ciągu kilkunastu sekund.
    > Witamy w 21. wieku.

    sranie w banie. Moga sie sciagnac ale niekoneicznie, po z atym z jakiej
    racji mam dociagac jakmozna miec wszystko w jednej instalce?
    Ma to byc niby wygodniejsze?

    > Poniższy wybór (domyślna instalacja) jest wg Ciebie prośbą o hasło?
    >
    > Cancel - I don't know where this program is from or what it's for.
    > Allow - I trust this program. I know where it's from or I've used it
    > before.

    nie bardzo rozumiem o co ci chodzi?

    Na czym instalujesz i czy masz wlaczona ochrone kont i czy uzywasz konta
    zwyklego usera przy codziennym uzytkownaiu systemu?

    P.

  • 46. Data: 2008-01-27 10:28:19
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    wiadomości news:mijs65-226.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Co? Nie wolno grać pod linuxem? Ba! Windowsowe gry chodzą :)

    to powodzenia w uruchomieniu kazdej wybranej gry, i to w kilka sekund, wez
    sie nie osmeiszaj.

    > Poza tym ja twoim jedynym zajęciem jest granie, to sobie kup konsolę.

    nie jedynym a przyjemnocia dla ktorej nie mam zamiaru kupowac osobnego
    sprzetu, zreszta windows w uzytkowniu jest wygodniejszy.

    > Delikatnie mówiąc: ździebko mijasz się z prawdą.

    delikatnie mowiac nie mijam sie zprawda

    > Aha. I wyzywanie od piratów przy awarii jakiegoś gównianego serwera ;)

    dziwne ze to tylko ty miales taki problem, i przypiszczam ze nie korzystales
    z platnego windowsa
    ja takich problemow nigdy nie mialem.

  • 47. Data: 2008-01-27 10:29:54
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    wiadomości news:1mjs65-226.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > ATSD to po co koniecznie hasło root'a? Ja np. chcę sobie zainstalować
    > jakiś program tylko dla jednego użytkownika...

    po to ze tylko root jest adminem i on ma uprawnienia instalacji, za pomoca
    jego konta imstalujesz soft a kozystasz z softu za pomoca
    uzytkownika zwyklego dokladnie tak jak jest w linuxie,

  • 48. Data: 2008-01-27 11:52:48
    Od: "Marx" <m...@g...com>

    Użytkownik "AmtoPm" <a...@g...com> napisał:

> [...]
    >sprzedawców żeby ruszyła sprzedaż krytykowanej Visty. I stad cała
    >informacja w sklepach o jakobby braku sterowników.

    Jak Ci bardzo zalezy to odszukam konkretny model, do ktorego nie ma
    sterownikow pod XP...

    Jeszcze ciekawiej robi sie jak chcesz zamontowac XP 64bit...

  • 49. Data: 2008-01-27 12:55:02
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    On 27 Sty, 13:52, "Marx" <m...@g...com> wrote:

    > Jak Ci bardzo zalezy to odszukam konkretny model, do ktorego nie ma
    > sterownikow pod XP...
    >
    > Jeszcze ciekawiej robi sie jak chcesz zamontowac XP 64bit...

    bardzo ciekawe jak bys znalazł. W kazdym razie autor wcześniej mówił
    m.in. o Toshibie i Asusie A7U. Jednak w przypadku A7U na są sterowniki
    i na 99% są sterowniki do Toshiby, co widać po dyskusjach, gdy ktoś
    poszukuje jakoby niedostęonego strownika i jednak znajduje.

  • 50. Data: 2008-01-27 15:35:13
    Od: osobnik głupi jak stodoła <"du|a fujara"@op.pl>

    Przemek Komorniczak/Agencja Filmowa NEXT LEVEL napisał(a):
> [...]
    > oprogramowaniem, w tym Windows XP. Teraz nosze sie z zamiarem kupna nowego
    > laptopa tej samej marki XXX (xxx - zeby nie robic reklamy) :) tyle ze teraz
    > model jaki chce kupic sprzedawany jest wylacznie z systemem Windows Vista,
    > ktory mi nie badzo pasuje... i tu rodzi sie moje pytanie:
    >
    > Czy skoro kupilem/kupie drugiego laptopa od tego samego producenta to czy
    > moge LEGALNIE zastapic system VISTA z nowego laptopa systemem XP ze starego
    > lapotopa? Ewentualnie zeby nie bylo problemu, ze mam ten sam system XP na
    > dwoch laptopach, to czy moge LEGALNIE zamienic laptopy systemami: XP na

    robisz sobie sam problem
    powienienes po prostu kupic laptopa bez zadnego programowaniu,
    bedzie wtedy tańszy niż z vista i dokupic system xp w wersji oem.
    takie rozwiazanie powinno sie zmiescić w cenie laptopa z vistą
    Po co strawrzać sobie problemy i pakować się jakieś kombinacje