  • 11. Data: 2007-04-18 19:08:03
    Temat: Re: Legalne sprzedawanie na allegro tuszy do drukarek
    Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl>

    news:slrnf2cr10.9cq.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > Nie ciesz się tak - to zależy od gminy, bo to jej przychodem są opłaty za
    > czynności związane z ewidencją DG. Jak gmina ustali, że robi to darmo -
    > będzie darmo. U mnie - 50 zł od zmiany.

    No i juz sie nie ciesze.

    U mnie tez 50.

  • 12. Data: 2007-04-18 19:13:09
    Od: "Pawel" <p...@g...pl>

    Witam,

    > No a ta osoba nie moze po prostu udawac, ze sama to robi ? Chyba nikt nie
    > bedzie
    > wypytywal czy wie jak napelnic tusz ? Przeciez to o czym mowie to pol
    > godziny
    > pracy raz na 3 dni.

    Nie o to chodzi. Chodzi o to, ze bedzie miec jakis przychod i nie moze on sie
    od tak rozplynac :-). Oczywiscie moze Ci to przekazac "po cichu", jesli male
    kwoty to pewnie nikt nie zauwazy, ale jaki wowczas sens tego watku? Rownie
    dobrze mozesz nie legalizowac tych spraw w ogole ;-).

    > No o tym drugim przypadku to wiem ale po pierwsze nie wyobrazam sobie
    > podpisywania
    > z kazdym umowy

    Umowa sprzedazy jest sama transakcja na allegro.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 13. Data: 2007-04-18 19:20:09
    Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwoty to pewnie nikt nie zauwazy, ale jaki wowczas sens tego watku? Rownie
    > dobrze mozesz nie legalizowac tych spraw w ogole ;-).

    To ten ktos nie moze mi dac glupich 200 zl zeby nie byc podejrzanym ?
    Przeciez
    te 200 zl rownie dobrze mogl w ciagu wieczora wydac na piwo.

    Wychodzi, ze najlepiej chyba isc krasc bo to czysty zysk bez zawracania
    sobie
    glowy podatkami...

  • 14. Data: 2007-04-18 19:30:41
    Od: "Pawel" <p...@g...pl>

    Witam,

    > To ten ktos nie moze mi dac glupich 200 zl zeby nie byc podejrzanym ?
    > Przeciez
    > te 200 zl rownie dobrze mogl w ciagu wieczora wydac na piwo.

    Legalnie nie moze Ci ot tak dac. Musi byc jakas umowa. Pamietaj, ze nieco
    ponad 500 zl podatku mozna co roku odzyskac w ramach kwoty wolnej od podatku.

    > Wychodzi, ze najlepiej chyba isc krasc bo to czysty zysk bez zawracania
    > sobie
    > glowy podatkami...

    Tego tez legalnie nie mozna ;-).

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 15. Data: 2007-04-18 19:35:49
    Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl>

    > Witam,

    > Legalnie nie moze Ci ot tak dac. Musi byc jakas umowa. Pamietaj, ze nieco
    > ponad 500 zl podatku mozna co roku odzyskac w ramach kwoty wolnej od
    > podatku.

    W takim razie niech bedzie nielegalnie. Jakie sa szanse , ze ktos mi
    udowodni, ze dostaje
    te 200 zl miesiecznie a tej osobie, ze mi tyle daje ?

    > Tego tez legalnie nie mozna ;-).

    Czego bym nie zrobil i tak bedzie nielegalnie. Wiec jak juz nielegalnie to
    na calego.

    Chyba, ze oczywiscie chcialbym co miesiac 1000 doplacac do interesu. To sie
    akurat
    da zrobic legalnie.