  • Data: 2007-12-04 16:43:46
    Temat: Kurier GLS - podpis elektroniczny [OT]
    Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Może to nie do końca prawo, ale...
    Zaskoczył mnie dziś kurier z GLS podstawiając pod nos przy odbiorze przesyłki
    kieszonkowy terminal z ekranikiem LCD, na
    którym musiałem się podpisać rysikiem.
    No podpisałem, ale zastanawiam się, jakie jest zabezpieczenie takiego podpisu przed
    nieograniczonym kopiowaniem...
    Oprócz tego dostałem normalną listę nazwisk z adresatami przesyłek i musiałem złozyć
    osobny czytelny podpis na papierze.
    Jakoś to wkraczanie elektroniki w kazdy aspekt zycia nie do końca podoba mi sie,
    niedługo kurierzy zaczną pobierac
    odciski palców i skanować tęczówki ;-)
    JaC