  • 11. Data: 2013-09-20 14:16:27
    Temat: Re: Kupno telefonu bez papierów ...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-20 13:57, Mariusz pisze:
    > Założyłem że od firmy - bo firma MUSI mieć dokument potwierdzający
    > legalność telefonu.

    Bzdurrrrra.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2013-09-20 14:24:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.09.2013 13:57, Mariusz pisze:
    > Założyłem że od firmy - bo firma MUSI mieć dokument potwierdzający
    > legalność telefonu.

    A jaki to dokument i na jakiej podstawie prawnej?

  • 13. Data: 2013-09-20 14:35:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Sep 2013, Mariusz wrote:

    > Założyłem że od firmy - bo firma MUSI mieć dokument potwierdzający
    > legalność telefonu.

    Dowód zakupu od Misia Uszatka zam. na Kolorowej 15 może być?
    No dobra, niech będzie od Jana Kowalskiego z Marszałkowskiej... ;)

    > Osoba prywatna nie koniecznie.

    To powyżej w kontekście poprzedniego zdania nazywa się "oksymoron".

    Pokaż mi te handlujące telefonami firmy które NIE SĄ osobami
    prywatnymi (fizycznymi bądź prawnymi).

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2013-09-20 14:55:59
    Od: Mariusz <m...@o...pl>

    Czyli wg was może np komis przyjąć telefon ( sam telefon bez ładowarki,
    pudełka, papierów ) ???
    Jeżeli tak to jesteście wg mnie idioci bo taki telefon może być krojony
    za rogiem tego własnie komisu :)
    CHyba nie do końca znacie prawo.
    ps. idzcie obojetnie do jakiegos komisu, lombardu itd i powiedzcie ze
    macie SAM telefon bez niczego i chcecie go sprzedać :)

  • 15. Data: 2013-09-20 15:04:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PiotrUś wrote:
    > WItam
    > Kupiłem telefon na allegro, niestety po jego dostaniu zauważyłem że nie
    > ma na niego papierów, oryginalnego pudełka i ładowarka nie oryginalna.(
    > mam mieszane uczucia co do jego legalności)
    > Czy mogę zwrócić taki telefon i żądać wszelkich kosztów???
    > Bo wg prawa sprzedawany telefon musi mieć na niego papiery - żeby nie
    > okazało się że jest kradziony.

    Co bylo sprzedawane na allegro?
    Telefon, czy telefon z ładowarką, pudełkiem i oryginalnymi papierami.
    Co było tam napisane?

    czy to co dostałeś jest tym co bylo sprzedawane?

  • 16. Data: 2013-09-20 15:10:03
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-09-20 14:55, Mariusz pisze:
> [...]
    > ps. idzcie obojetnie do jakiegos komisu, lombardu itd i powiedzcie ze
    > macie SAM telefon bez niczego i chcecie go sprzedać :)

    I w czym problem dziecioku ? idziesz i sprzedajesz chyba ze z drugiej
    storny lady siedzi taki sam pryszcz jak ty.

  • 17. Data: 2013-09-20 15:31:43
    Od: Mariusz <m...@o...pl>

    WG mnie nawet jak nie pisze że są papiery w telefonie to przeciez to
    jest oczywiste że muszą byc. Pudełko mógł pies zjesc, ale papiery to
    papiery.
    Tak jak mu doradziłem, jak nie będą chcieli zwrócić zgłaszaj sprawe na
    Policje.

  • 18. Data: 2013-09-20 15:42:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mariusz wrote:
    > WG mnie nawet jak nie pisze że są papiery w telefonie to przeciez to
    > jest oczywiste że muszą byc.

    tylko wg ciebie.

    > Tak jak mu doradziłem, jak nie będą chcieli zwrócić zgłaszaj sprawe na
    > Policje.

    glupio doradzasz, wiec lepiej juz przestan.

  • 19. Data: 2013-09-20 15:43:53
    Od: Mariusz <m...@o...pl>

    Już pisałem, nie tylko mnie.
    Idz do komisu, lombardu itd i zobaczysz czy przyjma Ci tel bez papierów.

  • 20. Data: 2013-09-20 15:44:18
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-09-20 15:31, Mariusz pisze:
> [...]
    > papiery.
    > Tak jak mu doradziłem, jak nie będą chcieli zwrócić zgłaszaj sprawe na

    Papiery mozesz kupic w papierniczym, kupowałeś telefon czy papiery ? Ja
    nie wiem skad przyzwyczajenie w tym narodzie do papieru pieczatek i tym
    podobnego gowna ?