  • 1. Data: 2005-01-08 16:17:37
    Temat: Kupno i sprzedaz samochodu
    Od: "Karol" <k...@l...st>

    Czesc,
    Mam nastepujacy problem i licze na pomoc lub sugestie.

    Kolega kupil wczesniej samochod w Niemczech, ale jak sie okazalo byl on za
    nowy, bo mial mniej niz pol roku i wiaze sie to z dodatkowymi obciazeniami (tu
    nie znam szczegolow). Ja w tym momencie mieszkam w Szwecji, kolega prosi mnie
    o kupienie i sprzedanie jemu tegoz samochodu gdy juz bedzie starszy niz 6mies.
    Oczywiscie ja nigdy auta nie zobacze ani nie zarejestruje tu w Szwecji. Jemu
    chodzi o to zeby on je mogl sprowadzic do Polski jako starsze niz 6mies.
    A moja do Was prosba taka - czy ja nie bede mial jakis problemow, czy ktos nie
    bedzie mnie chcial opodatkowac - przy tej samej cenie zakupu jak i sprzedazy?
    Dodam, ze jak najbardziej jestem obywatelem polskim i tylko polskim.

    Z gory dzieki za pomoc,
    Karol