  • 21. Data: 2005-03-19 21:18:14
    Temat: Re: Kupiony samochod i PCC
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 Mar 2005, robi wrote:

    > + jesli masz fv na samochod a na niej stawka 22% to znaczy ze zostal
    > + odprowadzony podatek vat, a wtedy zgodnie s ustawą o PCC jestes zwolniony z
    > + PCC.

    *RÓWNIEŻ* jeśli jest zwolnienie z VAT nie ma PCC - wystarczy jeśli
    "podlega", to raz :)
    A ponadto widziałem hasło "komis" - dyskusja o komisie a PCC ostatnio
    była na .podatki to się nie będę powtarzał :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 22. Data: 2005-03-20 08:18:37
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-03-15 21:58, *WAM* w te oto słowa się odzywa:

    > No chyba ze jest to faktura vat marża to wtedy nic nie wyliczysz :)

    no przeciez to opisalem. mozna wyliczyc :)

    > BTW: dealerzy sprzedaja auta uzywane dorzucajac ok. 5% do ceny.
    >
    > WAM

    poczta: mwl na poczta kropka fm
    http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1
    Płace powyżej średniej krajowej dla wszystkich!

  • 23. Data: 2005-03-23 20:38:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 20 Mar 2005 09:18:37 +0100, Pajączek <c...@b...cy>
    wrote:

    >no przeciez to opisalem. mozna wyliczyc :)
    AFAIR na FVMarża nie ma kwoty podatku. Jest tylko kwota brutto.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum