  • 1. Data: 2003-03-19 21:49:36
    Temat: Kto może płacić KRUS?
    Od: "marek \(Mopi\)" <m...@w...pl>

    Pytanie jest takie:
    -prowadząc własną zarejestrowaną działaność gospodarczą o charakterze
    usługowo-hanlowym
    lub
    -będą zatrudnionym na umowę o pracę w prywatnej spółce

    i posiadając jednocześnie ponad 1 ha zmiemi rolnej czy mogę płacić KRUS
    zamiast ZUS'u? Kto i na jakich zasadach może płacić KRUS. Dziękuję za
    wszelkie porady i wskazówki na ten temat. Pozdrawiam serdecznie.

  • 2. Data: 2003-03-20 08:23:46
    Temat: Re: Kto może płacić KRUS?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 Mar 2003, marek (Mopi) wrote:
    [...]
    >+ i posiadając jednocześnie ponad 1 ha zmiemi rolnej czy mogę płacić KRUS
    >+ zamiast ZUS'u? Kto i na jakich zasadach może płacić KRUS.

    OiP: masz mieć ponad 1 ha *przeliczeniowy* (czyli jak ziemia
    5 czy 6 kategorii to trzeba kilka hektarów) i przez ponad
    rok musi to być twoje *jedyne* źródło utrzymania.
    Czyli zamknąć DG i zwolnić się ze spółki.... ;>
    Regularnie pojawia się na *.podatki, zapytaj googla !

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-03-20 08:51:07
    Od: "Marcin Golek" <n...@n...mam>

    Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]
    > Czyli zamknąć DG i zwolnić się ze spółki.... ;>
    > Regularnie pojawia się na *.podatki, zapytaj googla !

    uscislajac - jesli wczesniej miales dzialalnosc gospodarcza i placiles ZUS
    to nie mozesz "przeniesc" do KRUS

    --
    nie bedzie zadnej syganturki