  • 11. Data: 2002-10-01 17:45:42
    Temat: Re: Kto ma wglad w akta policyjne?
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > trzyma sie tak logiki, jak i jest zgodne z logika
    > i przestan juz wiecej zawracac glowe.

    tralala:-)))

    > Ale nie trolluj wiecej.
    > Dokladnie czytaj pytanie.

    tralala
    Trolu ekpercie, konwesracja z toba to najwiekasza PRZYJEMNOSC!!!!!!!!!!!!

    pozdr
    ssj5
    ps napisz cos jeszcze:-)))))
    acha i pamietaj o KUZNI i SASIADACH. /watek przed i po:-)))/ ale sluchaj
    ekspercie, twoich pouczen dawno nie bylo na tej i innych grupach. Brakuje
    nam ich!!!!!!prosze co mam napisac, zebys rozpisal sie na trzydziesci trzy
    strony? tak bardzo lubie cie czytac........

  • 12. Data: 2002-10-01 17:55:06
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W roznych krajach te sprawy sa regulowane odmiennie
    > i np. w Austrii to policja

    Ble,ble...Kogo to przygłupie?

    > Np. w Niemczech udzial stron kolizji drogowej okreslany jako 50-50, 30-70
    jest praktykowany.

    Pieprzysz od rzeczy,zażyj lekarstwo.Wydrukuj swoje wypociny i zanieś
    psychiatrze.Pomoże mu to dokładnie zdiagnozować chorobę z jaką się
    borykasz.Bo co do tego że nie jesteś normalny to chyba złudzeń nie masz?
    Naucz się lamo odpisywać POD i ciać posty.

    Leszek

  • 13. Data: 2002-10-01 18:22:34
    Temat: ABUSE Re: Kto ma wglad w akta policyjne?
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    ABUSE

    Dotyczy waszego klienta:
    From:
    "Leszek" <l...@p...fm>

    W zwiazku ze swiadomym i powtarzanym atakiem agresji waszego klienta na
    grupie Usenet pl.soc.prawo na moja osobe i naruszenia wszelkich zasad
    netykiety, regulaminu uzytkowania kont e-mail i zasad spoleczenstwa
    demokratycznego III RP, oczekuje podjecia radykalnych dzialan, aby
    powyzsze zdarzenie nigdy sie wiecej nie powtorzylo.

    Oczekuje niezlocznej odpowiedzi z informacja o podjetych dzialaniach
    zapobiegajacych sie szerzeniu na usenecie agresji, chamstwa, wyzywanie,
    obrazania uzytkownikow usenetu.
    Kazdy uzytkownik kont pocztowych podpisuje regulamin i zobowiazuje sie
    do jego przestrzegania.
    Jezeli takie zachowania beda tolerowane, to Polska nigdy nie bedzie
    krajem spoleczenstwa informatycznego, a agresji i chamstwa, szerzacego
    sie w internecie.
    A korzystanie z internetu, usenetu bedzie narazalo uzytkownika
    na zalanie agresywnymi , obrazliwymi tekstami z wyzwiskami.

    W zadnym kraju Unii Europejskiej takie dzialania nie sa tolerowane
    przez administratorow i oczekuje, ze w zwiazku z integracja europejska,
    bedzie obowiazywal standard europejski,
    beda przestrzegane zasady netykiety i regulaminy, ktore kazdy uzytkownik
    internetu dobrowolnie podpisuje.

    Brak rowniez uzasadnienia, aby zakladac ze prawo do korzystania z
    internetu czy usenetu kazdemu przysluguje jako jedno z praw
    obywatelskich.
    Kto nie jest przystosowany do korzystania z dobrodziejstw spoleczenstwa
    internetowego, wykorzystuje internet do wyrazania agresji, obrazania
    innych uzytkownikow, ten powinien byc pozbawiony tego prawa, aby nie
    zagrazal innym, i nie mial sposobnosci eskalacji swej niepohamowanej
    agresji.

    Tak jest w krajach UE i tam na grupach dyskusyjnych jest spokoj i
    porzadek, dyskusje sa merytoryczne i nikt nie osmiela sie wyzywac ,
    obrazac innych uzytkownikow, dyskutantow,
    gdyz ma swiadomosc, ze zostanie pozbawiony prawa do korzystania z
    internetu czy usenetu.

    To nie policja, czy prokuratura sa tutaj wlasciwymi instytucjami dla
    utrzymywania porzadku i kontroli przestrzegania zasad i obowiazujacych
    regulaminow usenetu i internetu,
    a administratorzy serwerow udostepniajacych dostep do kont pocztowych,
    usenetu.
    Dlate oczekuje konkretnych dzialan i pisemnego zobowiazania "agresora"
    do publicznych przeprosin na grupie pl.soc.prawo
    za swe niecne zachowanie, penalizowane w kazdym kraju.

    Jacek

    (cytowany post)

    From:
    "Leszek" <l...@p...fm>
    Newsgroups:
    pl.soc.prawo
    Re: Kto ma wglad w akta policyjne?
    Date:
    Tue, 1 Oct 2002 19:55:06 +0200
    Tue, 1 Oct 2002 17:55:06 +0000 (UTC)
    Normal

  • 14. Data: 2002-10-02 10:30:46
    Temat: Re: ABUSE Re: Kto ma wglad w akta policyjne?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    <ciah>

    Tak jak wcześniej napisałem-wydrukuj swój post i zanieś psychiatrze.Może
    zmieni ci lekarstwo? Kiedy nauczysz się tępa lamo ciać posty i podpisywać
    pod a nie nad? Znasz netykietę o której często bredzisz ?Przestań śmiecić
    popaprańcu.

    Leszek

  • 15. Data: 2002-10-02 14:08:05
    Od: hash <h...@P...biz>

    It appears that last time Jacek wrote something like that:

    > ABUSE
    >
    > Dotyczy waszego klienta:
    (...)

    chyba cię POGIEŁO?;))

    i to mocno jak widzę! :>

    ciekawe kto przeczyta to z To: , do kogo wysłałeś :P

    --
    [->hash (na) space . hn . org <-]
    begin hash.JPG.jpg