  • Data: 2002-09-23 12:50:12
    Temat: Ksiega wieczysta i hipoteka
    Od: "Wojtek G." <wojtekx(nospam)@mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !
    Mam zamiar kupić na rynku wtórnym mieszkanie
    spółdzielcze własnościowe. Ponieważ będę brał
    trochę kredytu na niego próbuje się dowiedzieć
    ile będzie kosztowało założenie KW i wpis do hipoteki.
    Przepisy są niestety niejasne

    Wiem że koszt założenia KW to 40 PLN, pytanie brzmi
    ile kosztuje wpis sądowy tzw. "wpis stosunkowy"
    dla mieszkania własnościowego spółdzielczego wartego 80000 PLN
    i ile będę musiał w sądzie zapłacić ?
    z góry dziękuję,

    Wojtex