  • 1. Data: 2007-03-26 19:53:12
    Temat: Księga wieczysta a zmiana adresu zamelowania
    Od: "jarosz" <j...@w...pl>

    Witam,
    od dwóch lat jestem szczęśliwym posiadaczem własnego M, wszystkie
    formalności załatwione księga wieczysta już jest. Niedawno zmieniłem
    adres zameldowania i czy powinienem to zgłosić w Sądzie aby dane
    zostały zmienione w Księdze wieczystej ????

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-26 20:38:28
    Temat: Re: Księga wieczysta a zmiana adresu zamelowania
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    jarosz napisał(a):
> [...]
    > adres zameldowania i czy powinienem to zgłosić w Sądzie aby dane
    > zostały zmienione w Księdze wieczystej ????

    w księdze nie, ale powinieneś wskazać sądowi aktualny adres do doręczeń

    KG

  • 3. Data: 2007-03-27 06:46:13
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Uaktualnic adres właściciela powinno się także w gminnej ewidencji gruntów i
    budynków.
    JaC

    > w księdze nie, ale powinieneś wskazać sądowi aktualny adres do doręczeń

    It has removed 3463 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!