  • 1. Data: 2003-06-09 10:42:19
    Temat: Księga wieczysta
    Od: "Emila" <e...@i...pl>

    Posiadam własnościowe spółdzielcze prawo do lokalu mieszkalnego. Czy można i
    w jaki sposób założyć księgę wieczystą dla tego mieszkania, aby można było
    otrzymać kredyt hipoteczny? Jak długo mogą potrwać te formalności?

  • 2. Data: 2003-06-09 12:09:43
    Temat: Re: Księga wieczysta
    Od: "K. W." <i...@w...pl>

    Użytkownik "Emila" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Posiadam własnościowe spółdzielcze prawo do lokalu mieszkalnego. Czy można
    > w jaki sposób założyć księgę wieczystą dla tego mieszkania, aby można było
    > otrzymać kredyt hipoteczny? Jak długo mogą potrwać te formalności?

    Należy wziąć od współdzielni zaświadczenie o posiadaniu takiego prawa a
    następnie złożyć wniosek o zzałożenie KW w sądzie w wydziale ksiąg
    wieczystych. Zakładałem w połowie maja i trwało wszystko 6 dni (od złożenia
    wniosku, opłaceniu "haraczu" do odebrania listu z informacją o założonej
    księdze).

    KW

  • 3. Data: 2003-06-10 14:07:58
    Od: Anna G <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > wniosku, opłaceniu "haraczu" do odebrania listu z informacją o założonej
    Witam serdecznie, po raz pierwszy:) ja potrzebowałam jeszcze
    zaświadczenie z urzedu miasta z wydziału geodezji, ale może u was jest
    to wszystko hurtem. Najlepiej zapytać w sądzie lub w spółdzielni
    (powinni wiedzieć co jeszcze trzeba zrobić).
    pozdrawiam
    Anka