  • 21. Data: 2009-11-23 11:07:23
    Temat: Re: Odp: Ksiądz i zakonnica
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 23 Nov 2009 10:49:25 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Ale przecież mandat nie spełnia tych warunków :)

    E tam. Wczuj się w mentalność :)
    --
    marcin

  • 22. Data: 2009-11-23 12:04:43
    Temat: Re: Ksiądz i zakonnica
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Imiennika" <i...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Osoba duchowna ma większe szanse ?

    na duzo nieopodatkowanej kasy napewno

  • 23. Data: 2009-11-23 16:20:28
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...eu>

    Órzytkownik "Tomasz Pyra" napisał:
    > Dokładnie dokładnie... Zresztą gdzieś tam w oficjalnych instrukcjach dla
    > policji jest szczegółowo napisane "sprawdzić czy nie ksiądz". Sam
    > widziałem, na własne oczy - to film był, ale pewnie dokumentalny ;)

    kiedyś jak był ksiądz to mieli wieszać kamień do szyi i do rzeki, a teraz
    jak juz mają swoich agentów to każą jechać, ewentualnie sprawdzają czy swój,
    czy nie swój i w zależności od tego odpowiednie działanie:O)

  • 24. Data: 2009-11-23 20:31:46
    Temat: Odp: Odp: Odp: Ksiądz i zakonnica
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pwz" <d...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Robert Tomasik pisze:
    > (...)
    > Mogę zaprojektować, ale to kosztuje.

    To po co bez sensu pytania zadajesz?

  • 25. Data: 2009-11-23 20:33:03
    Temat: Odp: Ksiądz i zakonnica
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > na duzo nieopodatkowanej kasy napewno
    W tym szaleństwie jest pewna metoda. I tak wierni by ten podatek drugi raz
    zapłacili.

  • 26. Data: 2009-11-23 21:02:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Znajomy wiózł księdza i został zatrzymany do rutynowej kontroli drogowej.
    > Czytając lokalną prasę można przeczytać notki, że księdzu się upiekło.
    > Kolega zwrócił uwagę, że była jakaś obława lub akcja specjalna,
    > legitymowano praktycznie 95% przechodniów w określonym przedziale wiekowym,
    > a ksiądz nie został zaproszony do czynności.

    ba, skądś te 5% nielegitymowanych przecież musi wziąć.

  • 27. Data: 2009-11-23 21:19:39
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Ksiądz i zakonnica
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > To po co bez sensu pytania zadajesz?

    Bo to modne. Na Onecie to komentarze antychrześcijańskie można spotkać
    pod dowolnymi notkami, łącznie z tymi o Islamie. Dla niektórych dzień
    bez ataku na Boga, Chrystusa czy ich wyznawców to dzień stracony. No ale
    powiedział Pan: Oto Ja posyłam was jak owce między wilki, bądźcie tedy
    roztropni jak węże i niewinni jak gołębice. I strzeżcie się ludzi,
    albowiem będą was wydawać sądom i biczować w swoich synagogach.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 28. Data: 2009-11-23 23:16:18
    Temat: Odp: Odp: Ksiądz i zakonnica
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > E tam. Wczuj się w mentalność :)

    Zakładając, że mandat słuszny, to raczej ksiądz się powinien wstydzić,a
    nie policjant.

  • 29. Data: 2009-11-24 15:16:48
    Od: "shat" <a...@s...pl>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message

> [...]
    > roztropni jak węże i niewinni jak gołębice. I strzeżcie się ludzi,
    > albowiem będą was wydawać sądom i biczować w swoich synagogach.

    Daj sobie spokój z tymi katolickimi sloganami.

    --
    Radek

  • 30. Data: 2009-11-24 15:21:36
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    shat pisze:

    > Daj sobie spokój z tymi katolickimi sloganami.

    idź precz shatanie. Nie przestraszysz mnie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek