  • 51. Data: 2021-05-14 11:51:47
    Temat: Re: Kryptowaluty
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 12.05.2021 12:48, trybun wrote:

    > Typowa "piramida finansowa", a więc gdy jeszcze nie nadszedł "punkt
    > krytyczny" to zasadniczo wszyscy zarabiają.

    I tak już blisko 12 lat, przy czym po drodze były już co najmniej ze 3
    totalne zjazdy i wszystko powinno zgodnie z logiką piramid upaść, a tu
    patrz, działa, cuda.

    --
    pzdr
    Roman

  • 52. Data: 2021-05-14 13:50:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-14-maja-2021 o 11:51, Roman Tyczka pisze:

    > I tak już blisko 12 lat, przy czym po drodze były już co najmniej ze 3
    > totalne zjazdy i wszystko powinno zgodnie z logiką piramid upaść, a tu
    > patrz, działa, cuda.

    Cuda tu są zaplanowane.

    Tylko garstka "inwestorów" posiada większość BTC

    https://kantorbitcoin.pl/manipulacje-kursem-bitcoina
    /

  • 53. Data: 2021-05-14 20:11:56
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 14.05.2021 13:50, _Master_ wrote:

    > Cuda tu są zaplanowane.
    >
    > Tylko garstka "inwestorów" posiada większość BTC
    >
    > https://kantorbitcoin.pl/manipulacje-kursem-bitcoina
    /

    Tia... a o stanie gospodarki dowiadujesz się z TVP?

    https://insights.glassnode.com/bitcoin-supply-distri
    bution/

    --
    pzdr
    Roman

  • 54. Data: 2021-05-14 20:55:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Wybacz uproszczenie ale czyta to Animka. ;-)

    Chodzi bardziej o manipulowanie rynkiem w celu osiągnięcia konkretnego
    kursu. Drobni inwestorzy są GOLENI. Mechanizm stary jak świat a tutaj
    nabiera i rozmiarów (wykresy) i dynamiki. Taka giełda z podkręconą
    szybkością
    Jedno potoczne określenie nie zaprzecza też drugiemu i jak zauważyłeś
    sytuacja jest "dynamiczna" ;-)
    To powinno być ostrzeżeniem

  • 55. Data: 2021-05-15 09:41:22
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 14/05/2021 19:55, _Master_ wrote:
    > Drobni inwestorzy są GOLENI.

    Tylko debile sa goleni, ktorzy sprzedaja (czesto ze strata) pod wplywem
    impulsu. Kto ma "silne rece" i trzyma Bitcoina to nie zostanie ogolony,
    ale sprzeda sam z zyskiem jak juz bedzie gotowy.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 56. Data: 2021-05-15 19:40:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-15-maja-2021 o 09:41, pioruns pisze:
    > Kto ma "silne rece" i trzyma Bitcoina to nie zostanie ogolony, ale
    > sprzeda sam z zyskiem jak juz bedzie gotowy.

    Znasz kogoś takiego? ;-)

    Jak szybko trzeba te wykresy rysować żeby udowodnić dlaczego się nie
    zarobiło ;-)

  • 57. Data: 2021-05-15 20:46:50
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 15/05/2021 18:40, _Master_ wrote:

    > Znasz kogoś takiego? ;-)
    >
    > Jak szybko trzeba te wykresy rysować żeby udowodnić dlaczego się nie
    > zarobiło ;-)

    Tak, ja sam na przyklad. Po co mam sprzedawac ze strachu, bo Elon Musk
    cos tam pierdzieli? Nie interesuje mnie jego opinia. Hodluje sobie
    bitcoiny od wielu lat. Kto sprzedaje bo chce pokonac rynek i "odkupic"
    taniej, albo sprzedaje bo "spada", to zostanie ogolony. Problem jest
    miedzy krzeslem a komputerem. :-)

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 58. Data: 2021-05-15 21:57:27
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 15.05.2021 20:46, pioruns wrote:

> [...]
    > bitcoiny od wielu lat. Kto sprzedaje bo chce pokonac rynek i "odkupic"
    > taniej, albo sprzedaje bo "spada", to zostanie ogolony. Problem jest

    ++1

    --
    pzdr
    Roman

  • 59. Data: 2021-05-16 15:09:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A masz rodzinę, hipotekę, psa...

    Dorośli ludzie nie grają w kasynie ;-)

  • 60. Data: 2021-05-16 15:19:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    PS. Żeby nie było... Kilka lat temu prawie kupiłem KOPARKĘ.
    Spekulacja i dziś i wtedy wydaje mi się czymś poniżej mojej godności:-)
    Mam jakiś tam zawód i kiedyś będę zarabiał średnią krajową...

    A gdybym się dokopał do btc które wykopałem w jednej z firm 15? lat temu
    byłbym dziś BOGATY ;-)

    Z wiekiem złoto już tak nie błyszczy.